Eğer bir gün ölürsem kimse umrumda olmaz diye üzülüyorum. Benim gibi düşunen var mi?

Kimse yok. Kimsenin umrunda degilim.
Siz de bazı zamanlar boyle dusunurmusunuz?
Eğer bir gün ölürsem kimse umrumda olmaz diye üzülüyorum. Benim gibi düşunen var mi?
Cevapla