Kimse yok. Kimsenin umrunda degilim.
Siz de bazı zamanlar boyle dusunurmusunuz?
Siz de bazı zamanlar boyle dusunurmusunuz?
Düşünüyorum tabi. İnsanı ister istemez üzen bir durum. Bizden önceki yüz binlerce yılda da insanlar vardı dünya dönüyordu, neredeyse hep aynı tantana devam. Asıl olan dünya, biz ise çok kısa bir süreliğine var olup ortadan kaybolacak olan önemsiz şeyler. Bizden sonra da varlık yüzlerce binlerce sene devam edecek. Bu kısacık hayatta hiç kimsede en küçük güzel bir iz, güzel bir anlam bırakmadan yeryüzünden silinip gidecek olmak insanın ağrına gidiyo.
Cevap
8Cevap
Herkes öldükten bir süre sonra hiç yokmuş gibi oluyor zaten takılma boş ver
Kesinlikle öyle ne kadar acı verici dimi sevilmek sayılmak istedik çok mu şey istedik
1- 2 hafta ağlarlar sonra ölenle ölünmez der geçerler
Bence yanlış düşünüyorsun en başta annen baban çok üzülüler yıkılırlar adeta
cunku henuz 11 yasindasin ve buralarda geziyorsun
O benim kardesim
tabiiikii kesinlikle kardesin.
Evet geçmişte düşünürdüm sonra değişti
Sen niye sabah sabah karamsarsin
Soruyu sorup hesabımı kapadin😁😀
+1 BENDEN de
Çoğu kez bende öyle düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?