Felç olanlara sabah siniri bonus olarak geliyomuş.
Loading sürem baya kısadır hemencecik kendime geliyorum. 😃

Felç olanlara sabah siniri bonus olarak geliyomuş.
Loading sürem baya kısadır hemencecik kendime geliyorum. 😃

Genelde uykudan dinç değil, yorgun kalkıyorum. Bazen sanki vücudum uyumuş ama ruhum hâlâ düşünmeye devam etmiş gibi oluyor. Yastığa kafamı koyduğum anda bile aklımda bitmeyen düşünceler dolaşır, sabah olunca da o ağırlıkla uyanırım. Dinç kalktığım günler nadirdir, ama o günlerde bile bir yorgunluk izi kalır içimde. Belki de bazen beden değil, insanın kalbi uykusuzdur aslında.
Her sabah 7 ye kurduğum alarmı erteleyip 7.30 da zorla kalkıyordum bu sabah inat ettim 7 de kalktım duşa attım kendimi zıpkın gibiyim. Ertelemeyi hayatımdan çıkardığım sürece mükemmelim
Alarm çaldığında hemen kalkıyorum çünkü kapatıp kalkmazsam uyumaya devam ederim. Nasıl güne başlarsam öyle gideceğine inandığım için dinç ve güzel uyanmaya çalışıyorum
Cevap
16Cevap
Dinç. Zınk diye kalkarım. Dersin ki "uyumadın mı hiç? " Derim ki "uyuyup uyandım yaaa". O biçim dinç 😅
Değişiyor ya. Birkaç gündür uykusuz uyanıyorum sabah gözümün arkasında şimşekler çakıyordu sjsjs
Ben hep canım gibi uyanıyorum yaaa mesela şu an uyandım neden uyandım bilmiyorum şaşkın şaşkın kalktım yürüyorum
Bölünmez ise dincim.. bölünurse şer sefil oluyorum dün çaydanlığı yakıyordum bu yüzden 😬
Felç olarak uyansam bile alarm çaldığı an kalkarım
Merkez uyku sahasından bildiriyorum afyonumuz patlarsa dinç olacagız inşallah 🫡😳
Bende öyle bir şey yok zaten gece ara ara uyanırım..
Uykudan uyanma konusunda ejderha desem yerinde olur ejderha gibi agresif oluyorum ilk 1 saat ama
Bilemedim…arada bir şey olarak herhalde 😅
2 saatte kendime gelemiyorum arkadaşım😀
Zombi gibi uyanmak 👻
Yazın dinç kışın felç
felç😅magnezyum eksikliğiymiş
+200 mg magnezyum al rem uykusuna rahat geçersin.
Felç olarak biraz da sarhoş gibi 😂
@intikam_vakti i gece uykunda ne yaşadın öyle :))
Dinç uyanıyorum.
Yoo iyi uyanıyorum
Düzensiz bu aralar. Felç
Uykumu tam alamasam bile dinç uyanıyorum
Hayattan soguyarak sjdj
En az iki saat ayılmam
Felc az kalır kanser gibi uyanıyorum
Duruma göre değişiyor 😄
Uyirkn felc gecirdigimi dudunuyorum bazen
Felç uyanıyorum maalesef
Temsili fotoğraf 😄
Hep dinç ama gümüz hayatı öğlene kadar felç ediyor zaten
Çoğunlukla felç
Dinç snd
Uykumu almış oluyorum genelde
Normal uyanirim savaştan çıkmış gibi degil
Her zaman dincim
Kışın felç şekilde
Felç uyanıyorum. 😭
Felç
Değişiyor hep
Felç 😬
Felçli olarak
Çoğu zaman dinç
Fotoğraftaki gibi
Uykusuz uyaniypm hep
Uyuduğum saate bağlı
Felç ksksksk1
Dinç uyanirim
felç
dinç
Ortası
Dinc.
İkisi de değil
Felç
Kalkamiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?