Geceleri uyumak için mi çaba harcıyorsun yoksa sabahları uyanırken mi? 🥱


Eskiden dalmak zor uyanmak kolay oluyordu.. Şimdi yaşlandık, olgunlaştık ve sorumluluklar arttı.. Uyumak çok kolay uyanmak çok zor oluyor benim için..😃
İkisi bir arada zor uyurum adlında 9 10 gibi uyabırım genelde ya 9 ya 10 değişiyor sade uzanırım biraz ilk uyanışta kalkmam biraz uzanırım yoksa çok geç kalkanlardan değilim neyseki
Uyanırken zorlanıyorum
Teşekkürler 🌸🩷
Rica ederiim.❤️
Uyurken, kafayı yedirtiyor bana
Sıcaklar fazla abartmaya başladı.😒
Komple soyununca terleyip hasta oluyom şu an ki gibi, pijamayla yatınca terliyom anlamsız bişi
Öyle daha yapış yapış olunuyor, atlatçaz inşallah dona dona uyumayı özledim ben.🥱
Cevap
18Cevap
Ben uyurken zorlanırım uyanırken hiç zorlanmam.
Uyanırken hiç zorlanmıyorum ya diiyorum kimi yolsam bugün diye😀 var birileri ama elimden bi kaza çıkmazsa iyi
Gece bir şekilde uyuyorum da sabah uyanırken kendimle ufak bir savaş içerisinde oluyorum.
Yastığa kafamı koyduktan sonra uyumam 1 dk sürüyor :)
Uyanırken uyumak için sadece gözlerimi kapatmam yeterli
Bazen dalarken zorlanırdım, kuzuları sayınca problem ortadan kaltı. 😊
Ne Uykuya dalmakta ne de uyanmakta kendimi bildim bileli zorlanmam. Eğer hastaysam zorlanabilirim🤷🏻♂️
Her ikisini de işaretleyebiliyor muyuz 😅
E kabul edelim madem.💁🏼♀️
Teşkürler ürtmeniimm 🌹
Hiçbirinde, direk uyuyorum zaten
zor uyur, zor uyanırım
Uykuya dalarken aşırı zorlanıyorum
İkisindede zorlanmıyorum artık
Dalarken çok zor bunalıyormm
İkisinde de hiç zorlanmam
İkiside
Uyanırken
Dalarken zorlanıyorum
Uyanırken gıı
dalarken
Uyumaya çalışırken
Uyanırken
Dalarken
Uykuya dalmak ölüm.
Uykuya dalarken.
Dalarken ciklat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?