Bir sağlık personeli veya dalga geçmeden bir şey diyecek var mı lütfen?

merhaba 27 sinde ve 4 Ekim srtünme ilşkim oldu ancak bir bşalma söz konusu değil 8 Ekim kahverengi leke geldi akşam saatlerinde küçük pıhtı geldi kahverengi leke 9 u pas rengi geldi ve akşam bitti aşırı kasık ağrısı göğüs ağrısı adet ağrıları var ama adetime daha var en son adetim 20 Eylül sizce bu tutunma olabilir mi? kaset test yaptım dün negatif çıktı ama herkes çıkmaz daha demiş (14 ünde bir iliskm oldu ancak 20 adet oldum ve 29 beta verdim 0.0 çıktı) bisey olsa çıkardı sanırım bu leke neyin nesi ya da bir şey olur mu birsey dermisiniz kan vermeye korkuyorum
Bir sağlık personeli veya dalga geçmeden bir şey diyecek var mı lütfen?
Cevapla