merhaba 5 Ağustos geri çklme ilşkm oldu adetim 17 si diyo ama benim regl biraz düzensiz ve bir haftadir adet ağrıları sırt bel ağrısı kasık ağrısı şiddetli baş ağrım uyku halim var iki gündür de dizlerim beni taşımıyor ve aşırı ağrıyo kalçama vuruyor resmen gebelik deildir demi sanki adetmis gibi ağrı giriyor birden ( çevrem hep bu ara doğuran i hamile öleni diyo nereye gitsem karşımda hamile biri sigaramda bile resimde piskolojik acaba diyorum delirdim). Eklem ağrılarım aşırı derece de var
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aynı şeyleri yaşadım ama bende içe boşalma olmuştu adetim 8 gün geckti test yaptm ama çıkmadı gebelik adetin gecikirse sabah ilk idrarınla test yap
Pazartesi kan vercem
En garantisi kan bence en iyisini yaparsın ama gebelik ilk hftalarda bu kdr yoğun belirti vermiyor diye biliyorum
Teşekkür ederim ☺️
Şu an anlattıkların direkt “kesin gebelik belirtisi” gibi durmuyor, daha çok adet öncesi sendrom + psikolojik kaygı + olası başka bir sağlık sorunu gibi görünüyor.
Vallahi her yerde başka şeyler diyor delircem tarlusal içecektim olmazsan iç dediler bugün adet günüm bakalım
Hamile kalmak o kadar kolay bir mesele değil tabi anı ve durumu denk düşürdüğü zaman hamile kalma olasılığın yüksek ama başka sağlık sorunun da olabilir âdetin geciktiği için o baskı yapıyordur hamile kalmaktan endişe ettiğin için psikolojin durumu etkiliyordur
Bir de şu sana özelden yaz diyenlere de yani sırf nasıl ilişki yaşadığınızı senden dinlemek uğruna bir bok bilmeyen gereksiz erkek topluluğuna da gerekli cevabı ver bence
Ya biz nasıl Yobaz bir toplum olduk yani yardım için eğlen insana bile hiç üşenmeden arkasına geçebilecek kadar sapık bir toplum
Haklısınız işte yardıma ihtiyacım varken sürekli diyolar bende gerçekten yardım edecek sanıyorum haklısınız
Yav yok buradaki erkeklerin bir çoğu vallahi bugün gömülmüş ölü bir kadını toprağın üstüne geri çıkarsam tecavüz edecek kadar sapık bir toplum haline geldi
Bilinçlisiniz gerçekten teşekkür ederim o kadar piskolojim bitik ki hayattan sıkıldım artık ben
Bak yapman gereken önce psikolojini düzgün yönetmek psikolojini düzgün yönetemezsen bu sana daha büyük problemler çıkartır
Öncelikle sakin olmayı deneyeceksin sonrasında hani acaba hamileysem acaba şöyleysem acaba böyleyse diye kafanın içinde dönen soruları bir kenara bırakacaksın
Duzeltemiyor um artık çok yorgunum dik dur diye diye ağlamayı unuttum kacgundur herşeye ağlar oldum düşünün kasık ağrım çok dizlerim taşımıyor beni
En kötü yarın bir nöbetçi eczaneden test alıp test yapıp sonucunun beklediğin gibi negatif ya da pozitif çıkması halinde durumun daha çok netlik kazanıp yoluna bakacaksın
Pazartesi kan vereceğim bakalım ama korkuyorum
Keşke erkek arkadaşım da böyle destek olsaydı
Bak şimdi şöyle düşün psikolojin o kadar zorlamışsın ki artık vücudundaki herhangi bir serçe parmağın acısa hamileyim psikolojisine girmişsin
Zaten siz kadınların en büyük hatası sizi her koşulda koruyup kollabilecek kanatları altında tutabilecek erkeklere gönül vermek yerine en küçük zorlukta arkasını dönmeden kaçacak sorumsuz erkeklerle beraber olmanız
Bunun bilincinde olup hala da diretmemiz
İnan o piskolojideyim haklısın
Benzer çok insana yol göstermeye çalıştım umarım sizin de beklediğiniz gibi bir sonuç olur ve sorununuz çözüm bulur ve öyle bir oh çekip kendinize şöyle bir orta şekerli kahveyle ödüllendirir derin bir nefes çekip kahvenizi yudumlarsınız
Umarım sizce bir şey varmıdır peki
Yani yoktur diye düşünüyorum çünkü senin bahsettiğin belirtiler hamilelikten çok sancılı geçecek olan adet agrilari gibi işte bütün bunlara senin psikolojin de ilave olunca maalesef belki daha önce de aynı agrilari yaşıyordun ama kafanda bir şey olmadığı için es geçiyordun şu an böyle bir durumun içinde olduğun için es geçemiyorsun
Haklısınız umarım değerinizi bilen biri çıkar karşınıza öyle birisiniz belliki
Ben kendimi çok seviyorum kimsenin de beni sevmesine de ihtiyacım yok ben karşındakini seviyorsam o beni sevsin diye değil ben onu severken kendimi mutlu etmek için istediğim için seviyorumdur ben Mutlulukta bencil olmayı öğreneli çok oldu beni mutsuz eden beni dibe çeken her kim olursa olsun hayatımdan çıkartalı çok oldu
Haklısınız sadece iyi dileklerde bulunmak istedim bişey daha sorsam o gün ilişki sonrası ben yıkadım ve peçete koydum eve geldim ki bir koku geldi akıntı mi döl mü bilmiyorum ölü balık gibi koku geldi ilk defa öyle bir şey oldu anlamadım
Dön dediğiniz şey ölü balık gibi kokmaz eğer dol vajinada Bekledinse vajinadaki bakteriden kaynaklı bir koku oluşmuştur normalde göl neredeyse kokusuzdur
Yani senin vajinanda bakteri dengesi bozulmuş ve onun kokusu olabilir budöden kaynaklı olan bir şey değildir
Hemen kalktım ve yikadim ben eve geldiğimde öyle bir durum oldu zaten içe gelse hissederdim sanırım
Şimdi şöyle bir durum var özellikle son yıllarda hiç gebe kalmamış insanlarda ilk ilişkide gebe kalma olasılığı biraz düşük imkansız değil demiyorum ikincisi şiddetli boşalma içe olmadığında gebelik riski yine az
İşte bugün olmazsam agliycam
Tabii bütün bunlar imkansız demiyorum ama senin anlattıklarınla gebeliğin çok fazla birbiriyle örtüşmesi biraz zor ihtimal umarım öyledir umarım istediğin gibi bir sonuç alırsın dediğim gibi şu an senin yapman gereken belin nedeni arıyor dizin neden tutmuyor acaba hamileyim düşüncesini bir kenara bırakıp evet adetim gecikti ve bu gecikme bana halsizlik veriyor işte her yerim ağrıyor Bunu nasıl yöneteceğine bağlı
Ya öyle düşünme bir gün geç olabilir sabah uyandiginda ortalık kan revan olabilir yarın markete gittiğinde bir anda adet olabilirsin sen âdetin neden geciktiğini hamileliğe bağlamak yerine hayatın keyfini sürmeye devam et psikolojini o tarafa odaklan çok odaklansan belki bu seferi kazasız atlatırsın ama sende travma oluşturur
Adam umursamiyo ki tamam burdayım daha zorlama uzatma diyo
Onu o zaman şöyle bir şey diyeceksin tamam evet buradasın kabul peki ben hamile kalırsam bunun sonucunun ne olacağını hiç düşündün mü diye sor bakayım beyefendi aynı dirayetle yanında durabiliyor mu
Öyle 10 dakikalık zevk için bir insanın hayatını bu kadar riske etmeye değmez
Sordum zaten ben burdayım evlenelim dedim daha in kere sorma uzatma diyo bir şey dediysem elli kere deme diyo
Evlenelim demek ne kadar kolay bu psikoloji ile insan ne kadar mutlu evlilik yaşayabilir
İşte yaşayamam ki zaten sıyırmama az kaldı nette de adet olacak gibi ağrılar gblk de oluyo kasık batması vsvs diyo
Yani şöyle muhtemelen çocuk durumdan emin olduğu için seni böyle biraz başından sallıyor gibime geliyor yarın adet olduğunu öğrendiğinde evet adetmişim oh çok şükür dediğinde çocuk da diyecek ki ya sen beni çok yordun çok böyle bir strese soktun bilmem ne vs vs daha önce ilişkiniz oldu mu bilmiyorum ama bundan sonraki ilişki süreciniz biraz sıkıntılı olacak haberin bilgin olsun
Bundan sonrası olmayacak adet olduğum gün bb diyeceğim bu psikoloji ile yaşayamam ben
Sizi de gece gece rahatsız ettim dertlerimle
Aha şuraya yazıyorum ekran fotoğrafı al koy kenara adet olursan ve erkek arkadaşına bunu söylediğinde zaten o senden ayrılmak istediğini söyleyecek çünkü hiçbir erkek 5 dakikalık yaşadığı bir ilişki için geleceğini bu kadar strese sokmaz bakma şu an endişesi hamile kalırsan sonuç onu da ilgilendirdiği için biraz sükunetle davranmaya çalışıyor
Haklısın zaten bende biliyorum bunu ama işte canım ettim sizide rahatsız ediyor um kbmayin
Yok insanız sonuçta bugün bana yarın sana elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce aklımızın yettiğince bir zerre sana katkıda buluna bilsek ve bir nebze nefes almanı sağlaya bildisek ne mutlu bize umarım istediğin gibi bir sonuç olur ve bir orta şekerli kahveyi keyifle içersin
Hayat zehir gibi acı olsun kahvem
Ben rahatsız olmadım yani böyle düşünmeni gerektirecek bir durumda söz konusu değil
Teşekkür ederim ☺️ keşke normalden yazsaydım dolmuş bura 😅😅😅
Aynen öyle
Ben 44 numara ayaklarımla adım attım halıyı sermek sana düşer :))
Ama ben giremiyorum yani görünüyor ama giremiyorum sayfaya
Halıyı sercem de olmuyo ki
O nasıl oluyor be
Neyse ben gizli kullanıcıyı açayım
Vallaha olmadı
Halı elinde ağırlık yapmasın
Attım
Riskli zamanda korunmasız yapmıssın
13 Temmuz en son adetim
Bazı özel sorularım olcak teyit amaçlı
Buyrun
Ortopedi ve ürolojiye git.
Hastane ikinci evim oldu ama yok bişey demiyorlar
Bilemedim o zaman.
İşte kafam durdu artık hayattan bile sıkıldım o derece
Psikolojiktir
Umarim
Ezbere değil sağlıkçı yorumu merak etme
Kasık ağrısı çok eklemle
Yaklaştığı içindir ya da başka şeyler
Bugün normalde ama yok içmediğim kalmadı tarlusal içecektim eczacı içme dedi bekle dedi
Herşeyi burada sorup cevaplayamıyorım banlıyorlar. Ama beklemen en iyisi
Anladım teşekkür ederim ☺️
Rica ederim.. yine de çok takıntı ettiyseniz bire bir size anlatabileceğim şekilde yardımcı olabilirim