Acil Bi'Bilen sağlık personeli veya bilgisi olan varsa yardımci olabilir mi?

merhaba arkadaslar 20 Eylül adet oldum 27 sinde lekem varken srtünme ilşkim oldu 29 kan verdim (14unde olan ilişkim için verdim kanı ) 0.0 çıktı 4 Ekim srtünme ilşkim oldu tekrar ama bir bşalma söz konusu değil 8 Ekim benden bel ağrısı ve adet ağrısı ile leke aktı adet kanamasi gibi yoğunlukta daha sonra azaldı ve akşam peceteye pıhtıli leke geldi dünde pas rengi geldi ve bugün bitti kasim ağrısı ve göğüs ağrım var sizce bu yerlsme kanaması olabilir mi?
Acil Bi'Bilen sağlık personeli veya bilgisi olan varsa yardımci olabilir mi?
Cevapla