Mecbur muyuz ucuncu sahisin kulak misafiri olmasina... özel hastanelerde bile öyle..


Yani aslında evet ama sekreteri de o hastalıkları dinleyip bilgisayara geçiriyor ben ortopedide ve genel cerrahide staj yapmıştım doktorun yanında aslında hemşireyim ama işte oraya koymuşlardı ama zaten sekreter alışıyor bir süre sonra ki utanılacak birşey olmuyor o yuzden
Anlatıyorum. Çünkü onlar doktor. Hem para ödeyip hem de derdimi anlatmayacaksam keriz miyim ben boşa para ödeyim.
Parayla ne alakasi var... hem doktorla skınti yok hemsireler her yerine bakiyor, görüyor dinliyorlar..
Doktora veriyoruz ama.
Aslında sekreter ya da hemşire hem doktor hem hasta açısından orda bir güvence sayılır olaylara birinci elden şahit oluyor hem hasta doktora iftira atamaz hem doktor hastaya olmayacak şeyler yapamaz gibi😉
Evet o konuda haklisin
Cevap
32Cevap
Benim en çok dert yandığım konu. Sadece bir kere üniversite hastanesinde psikiyatriye gittiğim zaman doktorla ayrı bir odaya geçmiştik. Çok hoşuma gitmişti. Onun dışında hiç denk gelmedim. Hasta mahremiyeti diye birşey yok.
Çok can sıkıcı bir durum. Mahremiyet denilen bir şey var. Sırf şu yüzden hastanelerden soğudum resmen.
biz yakınımızı sokamıyoruz.. ama sekreter kulak misafiri olabiliyor.. ben doktora karşı bile rahat değilim :))
Sıkıntı yok urologa gitmiştim derdimi açık açık anlattım sekreterin yanında doktor muayene etti sekreterine peçete vermesini söyleyip paravanin arkasına geçti sekreter geldiğinde benim mal mülk meydandaydi utanmam kısacası o utansın
yoo ama tıbbı sekreterlerde olmazsa doktor yazıcam not alıcam dıye dogru durust dınlemıyor bıle.
boyle bir durumla karsilasmadim hic. zaten yaklasik 2-3 yildir hastaneye ugramadim
Bu durum hiç hoşuma gitmiyor sekreter o odada bulunmamalı. Hasta mahremiyeti nerede?
Bak bu soru cokguzel. olmus bence cok. sacma bisey insan rahat olamiyo
Varlığından dahi haberdar olmuyorum. Yokmuş gibi davranıyorum.
Olan oldu deyip anlatıyorum ama haklısın her zamanda rahatsız olmuşumdur bu durumdan...
ben çıkmasını istiyorum..
ve her seferinde de çıkarıyorum..
Tıpta ayıp yoktur.
ya da ben sağlık personeli olduğum için bana pek tuhaf gelmiyor bu konular.
Mesleğim gereği neler neler yaşadım bir bilseniz :)
Hele bir de doktor kadınsa ölüm vallahi billahi ölüm...
Sekreter dinlemeye utanmıyorsa bende anlatmaya utanmam
Anlatmak zorunda kalıyor insan. Zira aynı odadalar.
Utanmam aslında.
Evet neden anlatamayayım ki? Sağlık sıkıntısı sonuçta.
Ben o işlerin içinde olduğum için insanlar utaniyor
Sızın ıcın yıne ıyı ya erkekler ne yapsın
Sorun hepimizin..
Buyukte bır sorun değil hanı artjk temızlıkcı bıle odada oluyor
Hele bide o sekreter onları ballandıra ballandıra diğer sekreter arkadaşlarına, sonra hepsi dışarıdaki arkadaşlarına anlatır kimi alay eder kimi küçümser kimi üzülürüm geyik yapar
Ya Iste Ben haatanede Calisiyorum beni bile rahatsiz ediyor
Endüstri meslek lisesi stajyeri gibi takılıyorlar etrafta bence mecbur olmamalıyız 😄
Hastalık bu bence rahat olunmalı
Anlatamıyorum dik dik baktıkları zaman
Rahatım sorun yok
Doğuma kaç kişi giriyor sonuçta
Hepsi ayri durum canim..
Gebelik kontrol harici hiç bir doktor yardımcısını özelime müdahale etmedi
Rahatsuz olacak bir durum yaşamadım
Hiç uygun değil oxelimuzi dinliyor
Kızsa anlatamiyorum :)
#emreoo
o yokmuş gibi davranmaya çalışıyorum genelde
yok hiçte rahatsız olmuyorum hem alışmıştır zaten
Ben rahatsız olmadım hic.
Doktorunuzu değiştirin yanlış bir hareket
,. kişiler pek pipimde olmaz sağlık bu
Bu konuda şikayetlerim var.
Ay ben korkuyor utaniyorum😱😳
Utanmak zaman kaybıdır
Görsellere bakılırsa konu bizlik değil galiba:)
Üroloji ve kadin dogum bolumu daha skntili tabiki
Genelde kadın sekreter oluyor ama. Kadınlar daha avantajlı bence.
Oda senin gibi insan nede olsa bu utangaçlık niye
Bu sebeple en iyisi devlet hastahaneleri...
Orasi en beteri
Ne zaman özel hastahaneye gittiysem ya da birini götürdüysem pişman oldum. Ablam panik atak hastalığı vardı kalbim sıkışıyor diyordu sürekli 3 özel hastahaneye gittik 3 ü de acil kalp amelyatı dedi ama devlet hastahanesinde panik atak dediler ve tedavi oldu şimdi turp gibi. Annemde vertiko hastalığı var be boyun fıtığı. 2 özel hastahane acil boyun fıtığı amelyatı dedi ama devlet hastahanesi ameloyata gerek olmadığını ve vertiko tedavisi görmesi gerektiğini söyledi ve şimdi maşallah çok iyi ve buna benzer daha bir çok şey yaşadım...
Acayip uyuz olduğum şey rahat edemem
Tanışabilirmiyiz lütfen?
tabiki
bu medeni cesarettir
Evet sıkılmam söylerim
Anlatirim 😂
Banada anlat
Evet
anlatıyorum
Özel hastaneler öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar