Bu durum beni aşırı derecede rahatsız ediyor hastaneye gittim bağırsakta gaz birikimi oluyor dedi ama neden bileniniz var mı 


boy kilo oranına göre böyle olman imkansız olmalı ya. neyle besleniyorsun direk yaz detaylı.
bu gebe göbeği ya da erkek göbeğine benziyor. dalga geçmiyorsun dimi?
Neden dalga geçeyim ya çok bir ley de yemiyorum normal yemeklerden yiiyorum
Cevap
21Cevap
gluten teranesi nerdeyse hiçbir güzel şeyi yememen gerekiyor ki o gaz olmasın. o yüzden kaana takma bence. tek çözm karın kası yapmak st midede çalışınca basıyor biraz ve engelliyor ama zayıflamak çözmyor.
Sağlıksız besleniyorsun, gıda intoleransı testi yaptır bir gıdayı sindirmiyor vücut, o tespit edilir
Olabilir ama, gluten hassasiyeti olma ihtimali daha yüksek. Doktor bana gluten teşhisi koymuştu.
Belki bağırsak enzimleriyle ilgili bir problemdir ve diyetle çözülür.
ee doktor nedenini cozumunu soylemedi mi sadece ne oldugunu soyleyip saldilar mi seni, ne enteresan..
İlaç verdi
Göbek iyi sanki gebe gibisin her yaş Erkek etkilenir bu göbekten karnın şişkin oluyor memelerin küçük mü
Aynı dert bende var her yer iyi tek göbek şiş stres büyük etken
hızlı yeme, baharatlı yeme, soğan ve sarımsak yeme.
Günlük yediklerini ve içindekileri not al. Sana gaz yapan bir şey var; bu bir kilo göbeği değil
Ben safrada sıkıntı olduğunu düşünüyorum baktır derim
Nefrolojiye randevu aldım idrarda protein kaçağı var diye o da çıkar mı ki
Şişkinlik ve ödem var sanırım bol bol su iç gluten alerjin olabilir
Dar giyme.. dar giydiğin için şişiyor bu göbek
Göbek var diye geniş giyiyorum
sürekli oturarak geçiriyosan gününü daha sık ayağa kalkıp yürümeyi dene
Lokantada çalışıyorum
ekmek , şeker ve pirinç tüketme.. bol su iç..
Ekmeksiz de doymuyorum
doyarsın.. beyninden önce bunu sil , doyduğunu göreceksin.. 3-5 gün sabredersen miden küçülür zaten 😉
1 hafta denedim bu ekmek yememe işini 2 kg verdim zaten zayıfım ya 😂
bn mide genişliğinden ve göbeğinden bahsediyorum.. şişmansın demedim. un ürünleride şişkinlik ve gaz yapar.. şeker ve pirinçte aynı şekilde
Şişmansın demedin zaten ekmek yeme diyorsun ya o zamanda zayıflıyorum zaten zayıfım daha da kilo vermemem lazım
bağırsak bi kendine gelsin.. muz ye , ne bileyim sabah iki yumurta ye.. bi sürü seçenek var zayıflamazsın korkma
Normalden fazla şişiyormuş
Evet ya
Gluten hassasiyetin olabilir
Aynen benimde öyle😕
Gluten intoleransın mı var acaba
Bu karniniz mi?
Pankreoflat dene, yutarken hava yutuyorsun
O ne oluyor
Gaz giderici ama dr yazsın
Gluten tüketiyor musun?
Evet
Peki şekerli şeyler yiyon mu çikolata vs?
1 aydır onu da kestim bari onun şişkinliği olmasın üzerimde dedm
Yeşillik sebze vs günlük tüketiyor musun?
Evet az da olsa yerim her gün
Kola icermisin? İciyorsan günlük icermisin?
Uzun zamandır içtiğimi hatırlamıyorum asitli bir şeyler
Ok sende İrritabl bağırsak sendromu var. Gluten ve şekeri kesiyorsun. Sebzeyi de fırınlanmış ya da haşlanmış yiyorsun çiğ sebze yasak. 2 aya duzelirsin ama tamamen değil sadece arada çok sismeden Gluten yiyecek kadar.
Çolyak olabilir
Bira göbeği
Oha yani
Hamile mod
Hamile gibi
Bu senmisin
Çok tatlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?