Kendimi bilmeden olur olmadık yerlerde buluyorum ve durumun kötüye gitmesinden korkuyorum?

Selamlar, öncelikle yazım hatalarım için çok özür dilerim. :( Ben genç bir kardeşinizim ve madde ya da ona benzer bir şey kesinlikle kullanmıyorum, ama bilinçsizce kendimi olur olmadık yerlerde buluyorum. Mesela, örnek bir anımı anlatmak gerekirse: Okul servisinde oturuyordum ve hiçbir şey yapmıyordum bile, ama sonra aniden tüm dünya karardı ve kulağımda tiz bir ses duymaya başladım. Bunların hepsi 2 saniye içinde olmuştu bu arada. Kendimi aniden bulunduğum şehrin öteki yerinde buldum. Aşırı paniklemiştim tabii ki. Servisim bu yolu hiç kullanmıyordu ve servisten çıkmam imkansızdı çünkü servisçi veli izni olmadan sizi asla göndermiyordu. Ne yaptım da servisten çıktım, bilmiyorum. Bu durum birkaç kez daha başıma geldi ama dün yaşadığım olayda kendimi bu sefer A101 içinde cips alırken buldum. Yanımda para bile yoktu, ama neyse ki o an fark etmedim. Bu, beyinsel bir sorun olabilir mi? Ya da daha karmaşık bir şey mi? Ciddi bir durum olmasından korkuyorum ve kendimi daha kötü yerlerde bulmak istemiyorum.
Kendimi bilmeden olur olmadık yerlerde buluyorum ve durumun kötüye gitmesinden korkuyorum?
Cevapla