Çok umutsuzum, hep mutsuzum aglıyorum. kendime zarar veriyorum. ne yapıcam ben?

19 yaşına yeni girdim ve annemle babam yüzünden psikolojim mahvoldu. sürekli inthar et, keşke hiç doğmasaydım pişmanım, başarısızsın, tembelsin, işe yaramıyorsun gibş şeyler söylüyorlar. cinsellestirici igrenc hakaretler ediyorlar. yks sonuclarım kötü gelfi diye annem diyor ki en igrenc yer de olsa gitmek zorundasın. seni bu evde istemiyoruz. başımıza kaldın böyle. kendimi yük gibi hissediyorum. onlar yüzünden kendime defalarca zarar verdim kolum hep jilet izi olfu iyileşti derken trkrsr yaptım ve gördükleri halde ne oldu koluna diye sormuyormar bile o kadar degersizm yani. kafam da hep int*har düşübceleri var çok mutsuzum eski neşem yok. hep ağlıyorum. sağlığım da mahvolfu napıcagımı bilmiyorum. elimden bisey gelmiyor. küçüklüğümden beri bana böyle davranıyorlar.

Çok umutsuzum, hep mutsuzum aglıyorum. kendime zarar veriyorum. ne yapıcam ben?
Cevapla