Elim kuruyor soyuluyor hemen bir de bu avuç içindeki delikler oldu anormal bir durum mu. ( iş yerinde aşırı kolanya kullanıyorum onunla ilgisi olabilir mi)
Şu sıralar suyla temas ettikten sonra elim böyle oluyor sebebi nedir?
Temas ettiğin bir temizlik maddesi zarar veriyor olabilir.
Çamaşırsuyu, domestos, gibi maddelere temas etme, mevcut sıvı sabun ve bulaşık deterjanını değiştir ve kaliteli bilindik bir marka kullanmayı dene...
Elini çok sık yıkıyorsan veya suda çok iş yapıyorsan mutlaka eldiven kullan
Buna rağmen bir gelişme olmazsa mutlaka doktora görün.
0
2 Yorumla
Soran
11 ay
İş yerindeki sıvı sabun çok dandik köpürtmüyor bile doldurma kullanıyoruz yeri geliyor bulaşık da yıkıyoruz. Yine de dikkat etmeyw çalışırım sabun aklıma gelmemişti
Çoğu sabun veya bulaşık deterjanları yeterince denetlenmiyor ve kısa zamanda bildiğin el parçalıyor. Ben de bazen marka değiştirince kalitesizine denk geliyorum ve yan etkisini fark eder fark etmez, o ürünü kullanmayı bırakıyorum. Zarar vermeyen bir markayı kalıcı olarak kullanmak lazım. Bulaşık ve temizlik yaparken de ELDİVEN kullanmak en öncelikli şartın olsun... MUTLAKA!..
Eldeki nemin tükenmesi cildi yıptatır. Nemlendirici krem alman lazım yoksa erken yaşlanır cildin.
0
4 Yorumla
Soran
11 ay
Sadece şu sıralar oluyor bu durum giyim mağazasında çalıştığım için mikrop kapnayayım diye sürekli kolonya sıkıyorum elime bolca ona bağladım biraz o yüzden olma ihtimali var mı sence