Çaydanlığın sıcak sapını tuttum elim yandı ve su topladı üstünden 1 hafta falan geçti şu an hali bu






hiç bir şey yapmana gerek yok. kendi kendine iyileşmeye devam eder. iç deri kendini yeniledikçe, dışarıda kalan hasarlı deri zaten kendini atacaktır. patlatma, kendi kendine patlasın. haa patlatırsan bir şey olur mu? olmaz. canın biraz yanar, hepsi o.
Teşekkürler 😊
Yanik kremi sür patlatma kesinlikle geçmiş olsun...
Teşekkür ederim 😊
Ay içim acıdı
Benim de yanmıştı elma rendeleyip koyduk iz bile kalmadı
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim
Lan doktora giit ogkk icim ciz etti resimleri görünce 😬🤢
Cevap
18Cevap
Hava almasi gerek oranin , sargili oldugu icin öyle olmustur
Hep hava aldı sarmadım ki
Kral o nedir ya cehennem ateşine mi elini soktun. Geçmiş olsun nöbetçi eczane falan varsa yanık kremi al ve sargı da çok tutma
Çaydanlık tuttum teşekkür ederim 😄
Temiz tut ve yanık kremi surmelisiniz
Geçmiş olsun...
Teşekkür ederim 😊
Of geçmiş olsun 😰 o suyu alman lazım sonra eczaneden yanım kremi al kullan derim hızlı iyileşir ve kapalı tutma temiz tutmaya çalış
Teşekkür ederiim 😊
Rica ederim 🙂
Gecmis olsun. Soy ve temizle. Eczaneden iki krem al. Cabuk iyilesmesi ve iz kalmamasi icin.
Teşekkür ederim 😊
Yanik kremi sür patlatma kendisi delinip akar su.
Suyun alt katmaninda deri olusumu baslar baslayinca delinir o
Çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim 😊
Elini temiz tut yanik kremi sur gecer zaten yavas yavas geçmiş olsun
Teşekkür ederiim 😊
Geçmiş olsun çok kötü olmuş :/
Bepanthen veya Bepanthol kremlerini sürmeni öneririm
Teşekkür ederim 😊
Baya yanmış bir ilaç alın eczaneden bir yanık pomadı vardı adını hatırlayamadım ama
Teşekkür ederim 😊
silverdin alın çabuk toparlatır
Tamamdıır 😊
bayağı kötü olmuş doktora git, geçmiş olsun. 😊
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😊
Yanık kremi sür, patlatma, temiz tut. Geçmiş olsun
Teşekkür ederim 😊
Fena olmuş bir cildiye ye gitmen gerek
kıyamam ya geçmiş olsun krem kullanıyor musun
Yok şuanda kullanmıyorum 🤷♀️
Oradan benim canim yandi su an
Acısı yok allahtan artık atlattık o evreyi 😂
Çok kötü olmuş geçmiş olsun
Teşekkür ederim 😊
Bir doktora gidin bence iltihap kapmış gibi
Teşekkürler 😊
Rica ederim
Geçmiş olsun zamanla düzelir
Teşekkür ederim 😊
bir daha daha dikkatli olursun
gecmis olsun cok kötü görüniyor
Teşekkür ederim 😊
Doktora git patlatma birde dikkat et
Duzelır bısey yapma ama bılerekte patlatma acır
Öğk kusucam.
Bıçakla oy
Doktora git.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar