Obezlere neden böyle yapılıyor?

Küçükken de beni hiç umursamazlar da vücudumu bedenimi 1.61 boyunda 116 kiloyum küçüklükten beri hep fazla kiloluyum ve kıyafet giymek zor oluyor yürümek çok zor benim için ve genelde hep cıbıldak dolanırım küçükken de ben öyle dolandırırlarmış yani sırf kiloluyum diye bir şey olmaz diyorlar fark ediyorum çok dışlanıyorum hani ailem de öyle
Obezlere neden böyle yapılıyor?
Cevapla