Insanlar kilolulara karsi niye bu kadar patavatsiz?

Fotograf koyuyorum yok yanagin buyuk yok bacaklarin kalin sanki sormusum gibi böyle patavatsizlik yapanların çoğu çirkin mesela ama ben direkt çirkinsin demiyorum hatta sorarlarsa yalandan güzelsin veya yakisiklisin diyorum niye çünkü pislik olmanın bi anlamı yok
Insanlar kilolulara karsi niye bu kadar patavatsiz?
Cevapla