Neden insanların kilosu başkalarını bu denli alakadar eder?

Küçükken bir olay yaşamıştım, 12 ya da 13 yapındaydım, biz dikili taraflarında biraz tepede alışveriş merkezi gibi bir şey vardı ve orada burger king vardı, ben de küçüklüğümden beri kiloluyum o zaman benden 2 yaş büyük ablam ve arkadaşı vardı onlar da kiloluydu, sonra oturduk yemek yedik işte, yanımızda da 3,4 tane bizim yaşlarımızda çocuklar var, bakıp bakıp gülüyorlar, bizimle dalga geçtiklerini anlamıltık, sonra biz yiyip kalktıktan sonra, arabaya yürürken pardon, siz doymamışsınızdır deyip, gelip patateslerinin yarısını bana vermişti sonra kahkaha ata ata gitmişti, çok üzülmüştük çocuk oldukları için onları böyle yetiştiren anne babalarını yazık, sonra seneler sonra meğersem hipotroidli bir insanmışım, hastalığımı kendim de bilmiyormuşum, o yüzden insanlar gerçekten laf etmeden önce 2 kere düşünmeli keza çok zayıflara da, ya da hastalara da, srneler geçti üstünden ama hala unutmuyorum, belki daha önceden hastalığımı bilseydim bu kadar piskolojik olarak çökmezdim, bir de şey oluyor mesela, zayıf biri senin kadar yemek yediğinde hiç laf edilmez ama sen normal porsiyon ye hemen ne kadar çok yiyor, işte ne kadar sağlıksız besleniyor olur, nerden biliyorsun değil mi belki ben diyetteyim o günüm, istediğimi yeme günü, insanları yargılamak ne kadar kolay.

Neden insanların kilosu başkalarını bu denli alakadar eder?
Cevapla