İnsanlar kilolu kişilere karşı neden ön yargılıdır?

Nasıl anlatacağımı bilmiyorum böyle bunalım kendini salmışlık sinir stres pasiflik asosyallik her şey var bende çocukluk yaşayamadım insanlarla nasıl iletişim kurulur bilmiyorum istediklerime tam anlamıyla sahip olamadım hep dışlandım içimde cenaze var sanki hani o kadar derin bi sessizlik aynı zamanda sıkışmışlık da var içeriden çıkmaya çalışan biri var sanki kilolu bi insanım çok kilolu hatta ama ne biliyim insanlar bana bakıp gülüyorlar bu kadar kusursuz mu herkes ben içimdeki duyguları yemek yiyerek bastırıyorum zayıftım zamanında da cidden çok rahatsız oluyorum okulun önünde beklerken kızlar geçiyor yanımdan sanki kötü bir şey yapmışım gibi inceleyip ters ters bakıyorlar aynı şekil amcalar falan da her kesim her yaştan cinsten insan bunu yapıyor yani bu kadar canım hareketler yapmaya ne gerek var ki gülüyorlar bir de ayna yok mu kimsede ya valla ne kavga etmeye halim var ne ağlamaya sessizlikte tek durma kıvamındayım neden böyle ne yapmalıyım
İnsanlar kilolu kişilere karşı neden ön yargılıdır?
Cevapla