
Diyetteyim dediğim zaman şöyle baştan aşağı bir süzüp, e zaten fitsin neden diyet yapıyorsun diyorlar. 😂
İnsanlara neden garip geliyor diyet yapmamız?

Diyetteyim dediğim zaman şöyle baştan aşağı bir süzüp, e zaten fitsin neden diyet yapıyorsun diyorlar. 😂
İnsanlara neden garip geliyor diyet yapmamız?
Bilgisizlikten kimse nasıl o vücudu elde ettiğini bilmiyor tek bildikleri herşeyin kolay olması halbuki o vücudu elde etmek kadar elde tutmak da zordur
diyet denilen şey bence yanlış anlaşılıyor. insan neyi ne zaman ne kadar yiyeceğini iyi bilir zaten sporcuysa buna "diyet" demeye ne gerek var? saçma oluyo bence.
Fit insanlar diyet yapmaz sağlıklı yaşar.😅 sağlıklı besleniyorum dersen garip bakmazlar.
Timam 🥳
Cevap
11Cevap
Fit insanlarda diyet yapabilir, diyet sadece görünüm için değil sağlık içinde yapılır ya da formu korumak için
Türk insanı cahil ya her konuda çünkü bilmiyorlar mesela diet demek zaten beslenme düzeni demek
Bıdı bıdı konuşuyorlar bir de. Su içsem yarıyor diyorsan içme diyor. 😂
Çünkü garip.
Atalarımız ne demiş ağzında diş varken ye. Sjsj
Tamam 😅
Formu korumak için olağan bir şey ama ectomorph vücut yapısına sahip insan da diyet yapmasın be abi.
Yaparım 😎 amaç sadece kilo vermek değildir diyette.
Aha adam ecto çıktı. Bro gobek yapmaktan korkuyorsun degıl mı 😂
Mezomorf'um ben kanka. Göbek istesem de çıkmıyor. Kas kütlesi arttırırken, yağlanma olmasın diye clean bulking yapıyorum. 😎
En güzel vücut yapısı bence. Yoo sana yürümüyorum yenge kızar yanlış anlaşılmasın 😂
Yapmalısın zaten bro mezomorf yanlış hatırlamıyorsam ilerleyen yaşlarda çok fazla yağlanmaya müsait vücut yapısı.
Hafiften yağlanayım diye 2 aydır diyet yapmıyordum. Yağlanma minimum düzeyde, hemde günde 4k kalori almama rağmen. 🥹
35’i geç göbüşü görürüm bro 😂
5 yıl sonra görürüz broooo 😎 ben sporumu asla bırakmam. Korkuttun 😅
Millet bir şeyleri garip karşılamaya yer arıyor zaten takılmayın boşverin djjdjdj
Garip shshsks
Aynen jsjsjd
Yok ben grip olduğunu düşünmüyorum o halde öyle bir şey yok bu benim fikrim insanların düşünceleri beni ilgilendirmez.
Çünkü insanlar fit oluncaya kadar diyet yapıyorlar. Fit olunca diyeti bırakırlar. Garipsemeleri de bu yüzdendir
Vay arkadaş bi sor bakalım nasıl fit kalabiliyorsun işte
diyet yaptığı için zaten fit.
genel olarak zayıf olmayi fit olarak sanan kişiler de az değil
aç aç spor yapan var ağız kokusu adamı bayıldır
Köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyenler dayının zükünü yediği için
İnsanlar diyeti kilo almak ya da vermek olarak düşündükleri için
Fit oldukları için ne gerek var diye düşünüyor olabilirler
Çünkü diyet sanki sadece kilo vermek icinn mis gibii bii algı uyandırıyor oysaki herkes sağlık için yapmalı vucud için degill
Anlamadıkları zaten o fit görüntüyü bozmamak için diyet yapıldığı
Ben yağ oranımı azaltıyorum
çünkü bu ülkede herkes fesat
Sağlıklı beslenme de sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?