Kızlar biz niye her ay kaniyoruz ya?

Yaşaya yaşaya normallesti ama baya baya kaniyoruz bir insan böyle bir durumda hayatımıza devam ediyoruz... hormonlar sağolsun gerçek kişiliğinizi biz bile bilmiyoruz her habire değişiyoruz... ayın sadece bir haftasi normal duyguları yaşıyoruz onda da üzülecek bir şeyi sinirlenerek bir şeyi buluyoruz tabiki de...

Kızlar biz niye her ay kaniyoruz ya?
Cevapla