Her şeyi uzun uzun anlatcam detaylı bilgi verebilmek için o yüzden vaktinizi aldığım için öncelikle özür dilerim hakkınızı helal edin. Ben 23 yaşındayım ve benim çocukluğumdan beri bademcik sorunum var hatta geniz eti ameliyatı oldum ama doktor bademcik ameliyatı olma mikroplardan korur dedi fakat benim bademciklerim küçüklüğümden beri hasta olsam da hasta olmasam da sürekli olarak şiş ve kızarık görünüyor. Ayrıca 6 7 seneden beri crp , sedimentasyon ve aso değerim sürekli olarak yüksek çıkıyor. Bu durum bademcikten midir bilmiyorum ama internete crp yüksekliği yazdığım zaman kötü kötü şeyler çıkıyor. Enfeksiyon hastalıklarına gittim , kan tahlilleri yapıldı ve negatif dendi. Tam kan sayıma bakıldı temiz dendi. Karın ultrasonu çektirmek istedim bir şey var mı diye ama karaciğer yağlanması ve dalak büyümesi çıktı. Yağlanma için zayıfla dedi , dalak büyümesi içinde fazla büyük değil hatta hep böylede kalabilir dedi. Bide benim 2019 yılından beri çene hizalarımda lenf bezi şişeleri var. Gittiğim her doktor reaktif olduğunu söyledi. 3 farklı hastaneye gittim ve 4 5 kere ultrason çektirdim. Ve hepside reaktif dedi. Ama bu enfeksiyon değerlerim neden yüksek anlam veremiyorum. Karın ultrasonu temiz , boyunda reaktif nodül , tam kan sayımı temiz , akciğer grafisi temiz , koltuk altında kötü olmayan bi beze var dedi reaktif dedi , meme ultrasonu temiz , karın röntgeni temiz. Benim bağırsak sıkıntım var bu yüzden doktor çölyak testi istedi 3 tanesi negatif 1 tanesi pozitif çıktı. 20 martta endoskopi ve kolonoskopi olcam. Çölyak bu değerleri yükseltir mi? Eğer bunda da sonuç alamazsam romatolojiye gitcem. Ama ben kötü huylu bir şeydir diye korkuyorum Allah korusun öyle bir şey olsaydi , yapilan tahlillerde çıkar mıydı? Karın ultrasonunda falan çıkar mıydı? Hangi kanserde yükselir ki? Ne yapmam lazım benim korkuyorum kötü bir şey olcak diye
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
San hastalık hastası olmusun bağırsak düzelmesini iş ya istiyorsan her sabah bir zeytin çekirdeği yut karaciğer için enginar suyu iç ama hazır alma orjinal bul 2 tane 1 litre suya koy kaynat sabah akşam aç karnina 1 su bardağı iç
Hastalık hastasiyim panik atar var zaten 😄
Ama CRP takip et onu düşermelisin onun için 17-18 gün yatan arkadaşim vardı kanda mikrop var oyuzden yüksek çıkıyor birde suyu bol iç seni rahatsız eden şu an nedir mesela yani ne gibi rahatsızlıklar var şu an sende
Panik atak varsa geçmiş olsun seni hastaneden Allah dan başka kimse kurtaramaz
Crp hiç düşmüyor ki 6 7 seneden beri hep yüksek. Lenf bezi şişliklerim var boynumda ama doktorlar enfeksiyon kaynaklı dedi ve lenf bezeleri de 6 7 seneden beri var. Bide bağırsak sıkıntım var , afedersiniz ama bazen ishal bazen kabız oluyorum bide dışkıdan mukus geliyor ve çok kötü kokulu dışkılama oluyor. Şikayetlerim bunlar. Arkadaşınızın crp si kaçtı ve neyden dolayı yüksekmiş
Senin atak bağırsak mide kasmasina sebeb olur bağırsak daki şikayetin panik atak yüzünden oluyor büyük ihtimal o da aynen dediğin gibi yapar ishal ya da kabız dengesizlik sana güzel bir hap tavsiye edecem ama onu gittigin piskoloji doktoru yazabilir o derdini ona söyle ya o yazar ya da dahiliye gittigin zmaan ona muayne ol o hapı söyle ya da zaten iyi bir doktorsa yazar o ilacı farkini3-5 gün içinde gorursun
Zaten lenf bezi enfeksiyon dan şişer ona çözüm bulamazsan Allah korusun kötüye gider şu an senin vucud enfeksiyon ile resmen savaş veriyor ama oda belli bir yere kadar yani sen bir an önce enfeksiyonu bitirmelisin gerekirse hastayene yat serum taksinlar düşünsünler onu benim arkasin CRP kaç oldugunu nerden bilcem şimdi dosyasini mi tuttum 😅
Bağırsaktan kaynaklı da enfeksiyon olabiliyormuş. Crohn , çölyak , ülseratif kolit gibi iltihaplı bağırsak hastalıklarindan kaynaklı olabiliyormuş. Ama inşallah temiz çıkar endoskopi ve kolonoskopi. Korkuyorum ya belki de bademcikten dolayı yüksektir sadece
Bademcikleri aldır o zaman bademcik de yapar yani ama o tahlilleri yaptirmalisin yani
Crp , sedimentasyon ve aso değerinin yüksek olmasının sebebi sadece bademcik kaynaklı da olabilir mi yani
Bademcik zaten başlı başına insanı surekli hastalan bir şey
Siz sağlıktan anlıyor musunuz
Benim anlamadigim iş yoktur çünkü duygularla değil mantık ile hareket ederim etrafimda ki cogu kisinin tahlillerin çözemediğini doktorun ne ilaç yazamadigini ben tavsiye etmiştim dir gubuzluk gibi olmasın ama arastirmayi çok severim
İyi maşallah 😄 Cevaplarınız içinde teşekkür ederim
Rica ederim 😊
Son bir şey sorcam benim enfeksiyon değerlerim yüksekken narkoz alamam dimi? Ama narkoz verilcekmis endoskopi kolonoskopi için. Bir şey olur mu acaba
Onu hiç bilmiyorum ama bir kere atom alirken g. erizekali hemşireye şu an bende iltihab var ateş var atom takma dedim m. al kız bir şey olmaz dedi az daha öbür tarafa gidiyordum enfeksiyon varken tabiki bence narkoz almak vitamin almak riskli sen yinede ben gibi hatırlat bazilarinin beyni boş oluyor
Ya onlarda bir şey olmaz derse çünkü ben doktora söyledim enfeksiyon olduğunu o da anestezi doktoru ilgilencek dedi sonra ona söyledim o da benim yapabileceğim bir şey yok dedi
Anestezi doktoru zaten kendini riske atmaz
Eee napcam ben o zaman
Allah'a emanetsin
😄 öyle orası
Allah yardımcın olsun
Amin cümlemizin
İyi geceler dilerim ilerki zamanlar da yaz buraya merak ediyorum sağlığını
Tamamdır teşekkür ederim :)
Rica ederim Allah'ım şifa versin sana 🤲🤲🤲
Amin sağ olun cümlemize inşallah
🙃🙃😊
Erken tanı ve tedavi önemi canım dikkat et üşütme git korksan da nu konunun üstüne git. kolonoskopide yaraların çıkabilir nağırsağında
Nasıl yaralar çıkar yani ne gibi
Doktora git