Sağlıktan anlayanlar detayları okusun çok acil lütfen?

Babamın sağ üst karında dikenli top batması gibi ağrısı oluyordu ve bu ağrı yukarıya doğru çıkıp 2 3 dk içinde ağrı kesiliyordu. 2 sene boyunca bu böyle devam etmiş ama bize hiç söylemedi. Son zamanlarda ağrı sıklığı arttığı için söyledi ve hemen randevu aldık. Doktor röntgen , ultrason , dışkıda gizli kan ve idrar tahlili istedi. Ultrason sırasına daha var ama röntgen çıktı fakat doktor daha görmedi ama bu siteye sordum ve sağ kolonda kitle olduğunu soylediler burdaki kişiler ama daha doktor görmedi. Gerçekten de röntgende sağ bağırsakta yuvarlak bi şişlik var. Çok korkuyorum ya kanser midir 🥺 Gaita sonucuna e nabizdan baktim negatifti yani dışkıda gizli kan yok. Kanser riski yinede var mı?
Sağlıktan anlayanlar detayları okusun çok acil lütfen?
Cevapla