Yani artık bacaklarım kollarım eriyor resmen kemik gibi kalıcam korkuyorum eskiden de zayıftım ama şu an beni korkutuyor artık yemek yiyesim gelmiyordu pek epey zamandır ama kötü hissediyorum şu an napıcam nasıl düzeltebilirim bunu?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Boy kilo kac
Kilo: 43
Boy: 166
Gayet hoş ve cekici bir zayiflik ama 45-46 olsan tam ideal olurmus
Hiç sağlıklı ve çekici değil ama işte iskelete daha çok benziyorum erkekler uzak dururdu herhalde bilselerdi. Derdim erkekler değil ama kendime göre bir güzellik algım var artık kollarım bacaklarım çocuk kolu bacağı gibi geliyor elimle sarabiliyorum etrafını çok inceldim kurudum yani kötü hani
Ben sahsen begeniyorum eski sevgilimde 1.65 45 kiloyu ben sahsen baya zayif begeniyorum bayanlarda. Hata aksine dolgun balik etli fizik hic hosuma gitmiyor. 2-3 kilo alsam tam ideal olursun. Hata ondan önceki exim 1.65 40 kiloydu ben cok begeniyordum.
Ya kemikleri falan batmıyor muydu sana ciddi söylüyorum kemikler çok belirgin hani kemiklerimin üzerine ince bir deri örtülmüş gibi hasta bir görüntü hani zaten gücüm kuvvetim de kalmadı azıcık hareket etsem yoruluyorum hemen 50 kilo olsam mesela çok mu olur? Çünkü 45ken de çok zayıftım hani
Kendim iri ve kilom oldugu icin o sikintiyi yasamiyordum ama erkekte zayif olsa ozaman kemik asiri rahatsiz eder. Bana göre 1.65 boya 50 cok olurdu ancak her insanin kemik yapisida farkli kimisinda 45 kg güzel duruyor kimisinde 48 kg görmek lazim ayna karsinda boydan foto ama bana hoş geliyor ben begeniyorum
Anladım ben zaten diyetisyene de gideceğin yakında bakalım o kaç kilo olmam gerektiğini söyler artık çok teşekkür ediyorum cevapların için
Ama sunuda belirteyim onlar zayifti ama saglik sorunlari yoktu cünkü normal sekilde yemek yiyorlardi. Eger cok uzun zamandir kendini ac birakirsan iste o cok zararli cünkü vücut yeterli sekilde besinleri almiyor. Yani kimi insan var mesela 45 kg ama sagliksiz kimisi vat 45 kg ama saglikli ayni boyda ayni zayiflik olmasina ragmen.
Bu arada yas kac ve nerelisin özel degilse
İşte ben kendimi aç bırakıyordum. Diyelim ki sevgilimle, arkadaşlarımla ya da ailemle bir sorun mu oldu ya da üzgün müyüm hemen aç bırakıyordum kendimi. Ya da yemeği sevmiyorum mesela yemiyordum. Ya da birini veya kendimi cezalandırmak istiyorum yemiyordum yine. Bazen de ilgi için yapıyordum ama pek işe yaramıyordu aç kaldığımla kalıyordum. Kısacası böyle böyle eridim yani. Yaşım 19, İstanbul'da yaşıyorum, memleket olarak cevap vermemeyi tercih ederim niyeyse içimden böyle geldi djdhdjd yarışmaya katılmış gibi hissettim şimdi de
Piskolojik seninki birsey yolunda gitmeyince kendini cezalandiriyorsun.
Bende Aslen Antalyaliyim ama dogma büyüme yurt disinda yasiyorum
Evet öyle kesinlikle ama belki diyetisyene gidersem yine de bir motivasyon olur da aç kalmam
Ne güzel herkes yurt dışına gitmek istiyor şimdilerde sen çoktan oradasın dhhjdjd
Tüm sansimi burada kulandim sanirim 😂
Burcun ne peki
Galiba öyle olmuş fkdjdd ama umudunu kaybetme bence şansın bir sınırı yoktur
Kova seninki ne?
Aslan bende ama herkese aslan sevdigime kedicik😂
En güzeli dkdkdjdj
Sevgilin ne diyor peki su anki fizigine?
Biraz kilo alsam fena olmaz bence onun için ama beni her hâlimle seviyor yani ama çok kilolu olsam da sevmezdi bence yani yine severdi ama beğenmezdi belki o zaman ama bu kadar zayıf da olunca çok beğenisine uygun olduğunu düşünmüyorum bilmiyorum djjjdjfn yani o sağlıklı hâlimi seviyor onu biliyorum sağlıklı olmam lazım ya hasta hâlimi de severdi eminim ama işte ne biliyim ben kendimi sevmiyorum sanırım sevgilimlik bir durum yok ya hani
Anladim umarim bir an önce kendini toparlarsin piskolojik olarak
Ay umarım ya teşekkür ederim güzel dileğin için senin için de umarım her şey güzel olur şans yüzüne umarım güler yani kalan hayatında da djdjhhjdd
Tskler
Bu arada birsey olursa herzaman yazabilirsin
Tamamdır🫡 dkdkdjjdd
Kaç kilo oldun
42 falan ama o kadar küçüldüğümü hissediyorum ki anormal duruyor artık
Diyet filan değil demi kontrolsüz zayıflama galiba
Ya bile isteye yemiyordum ilk başta zaten zayıf olduğum için sınırın dışına çıktım öyke birkaç kilo verince sonra kilo almaya karar vermiştim ama şu an aşırı depresif olduğum bir dönem hiçbir şey yemek istemiyorum en ufak üzücü olayda öğün atlayıp duruyorum bakıyorum böyle inceldim kurudum yani kötü hissediyorum ya
Ek gıdalar tüket veya doktora git acilen
Karamsar moda girince bide iştah olmuyor veya öğün atlıyorsan çok ciddi sağlık sorunları yaşamaya başlarsın
Doktora gidersem bana iştah şurubu falan yazarsa ya sonra çok çok fazla kilo alıp obez olursam napıcam? Veremem diye korkuyorum.
Hayır yaaa öyle şeyler yapmaz sadece tahlil yapar veya diyetisyene yönlendirir
Ne doktoruna gitmem gerek peki bunun için?
Dahiliye doktoruna
Sonra o şeyi yönlendirir. 😇 benimde kilo yok pek 59 kiloyum galiba en son öyleydi
Ben çok zayıfım mı dicem olmaz ki direkt diyetisyene gitmem daha mantıklı olmaz mı?
İştahsızlık dersin önce o muayene eder sonra yönlendirir
Belki giderim o zaman ya tamamdır teşekkürler
İhmal etme lütfen git en kısa sürede. 😇
Tamamdır 🫡
😇 üzülme ayrıca merak etme üstesinden gelirsin sorunuz
Sorunun
İnşallah, teşekkür ediyorum yardımcı olduğun için ☺️
😇 naptm ki sanki
Cevap verdin mesela o yüzden teşekkürler
😇 lafı olmaz
Kaç kilosun
42 falan
Bol yemek ye
Yiyesim gelmiyor ki
Mecbur yiycen
Umarım yerim artık çünkü çok zayıf olmak istemiyorum
Boy kaç
166 falan
50 kilo olsan ıyısın
Olamıyorum ama korkunç görünüyor o yüzden of
Nesi korkunç
İskeleti andırıyor ya da çocuk bedeni gibi ama daha çok daha çok hasta gibi artık güzel gelmiyor o kadar ama kendimi aç bırakıyorum işte kötü şeyler yaşanınca içimden öyle geliyor bilmiyorum
Yokmu profıl resmin
Yok zaten öyle dışarıdan anlaşılmaz ben anlarım mesela ve anlayınca üzülürüm de yani
Dışarıdan anlaşılmıyosa kafana dert etme demekki büyük bir sorun yok
Umarım dışarıdan anlaşılacak kadar büyümez bu sorun da çözerim kısa zamanda
Sen bilirsin işini
E inşallah teşekkürler cevap için