Şeker hastasıymışım, kan şekerim 330 gibi çıktı nr yapmalıyım?

İyi günler, 29 yaşındayım tesadüfen şeker hastası olduğumu öğrendim kan şekerim, 330 gibi çıktı, ondan sonra 2 defa yine ölçtüm yine 200 üstü çıktı ne yapmalıyım, hiç normal çıkmıyor?

şuanda bir doktora gidemiyorum ama bir kaç ay sonra inşAllah gideceğim. Normal insanlarda bu kadar yüksek olmuyormuş. Şuanlık günlük şeker için kullanacağım bir ilaç var mı şekerim düşmesi için? Teşekkürler

Şeker hastasıymışım, kan şekerim 330 gibi çıktı nr yapmalıyım?
Cevapla