Tiroit ile ilgili sorum olcak anlayanlar detaylar kismini okusun lütfen?

Ben 2021 yılında kan tahlili yaptırdım ve TSH değerim en fazla 4.2 olması gerekirken benim 4.7 ydi. Doktor ultrasonla bakmak istedi ve tiroitte birbirine yakın yerleşimli bir kaç adet 3 mm lik hipoekoik nodüller çıktı. Boyutu küçük olduğu için biopsi istemedi ama hipoekoik olması beni korkuttu. Tsh değerim için hap verdi , kullandım ve bir kaç ay sonra tsh değerim normale döndü ama ultrason istemedi. Bende bir süre sonra unuttum zaten. Ama sonra tekrar aklıma geldi ama üstünden 2 sene geçmişti. 2023 te tekrar ultrason çektirdim ve bu sefer 1 tane nodül vardı ayrıca kistik nodül dendi ve boyutu 2.5 x 2.5 mm di. 2 sene içinde hem nodül teke düşüyor , hem boyutu küçülüyor hem de kistik nodüle dönüşüyor. Böyle bir şey olabilir mi yoksa doktor yanlış mi görmüş olabilir?

Tiroit ile ilgili sorum olcak anlayanlar detaylar kismini okusun lütfen?
Cevapla