Bağırsaklarla ilgili bir şey sorcam anlayanlar detaylar kismini okusun lütfen?

Bu zamana kadar neden doktora gitmedin diye sormayın , korktum cesaret edemedim o yüzden lütfen eleştirmeyin , doktora git demeyin. Bunların bende farkındayım. Aynı şeyi yaşayanlar vardır veya sağlıktan anlayanlar vardır diye soruyorum bunu. Çocukluğumdan beri kabızlık sorunu yaşıyorum hatta afedersiniz bazı zamanlar parmak yardımı ile yapıyordum o derece kabızdım yani ve zorlamaya bağlı olarak çatlak oluştu sanırım çünkü cam parçası çıkarır gibi hissediyordum acıyor yanıyor ve kanıyordu ama uzun zamandan beri olmuyor artık. Hatta makat kısmında sislikte var , basurdur diye düşünüyorum. Asıl problemim ara ara oluşan karın ağrısı ve gaz. Mesela 1 hafta 10 gün ağrıyor sonra haftalarca aylarca ağrımıyor. Ara ara kabız ishal oluyorum ama çoğunlukla yumuşak dışkılama oluyor ve kötü kokulu mukuslu oluyor. Tuvalete çıksam bile rahatlayamiyorum , sürekli tuvalete çıkmak istiyorum. Huzursuz bağırsak sendromu ile nerdeyse bire bir uyuyor belirtilerim çünkü ağrı ki dönem geçince sıkıntılarım da bitiyor , rahatlıkla tuvalete çıkabiliyorum ama tabi ara ara ishal kabız mukus devam ediyor. Ama bir kaç günden beri sanki daha uzun sürdü belirtiler gibi geldi ve bir kaç günden beri makatıma parmak sokuyorum kanama oluyor mu diye ama yoktu. Fakat bugün tekrar denedim , bir kaç kere yine soktum ve bu sefer dışkı ile birlikte mukuslu kan geldi. Şu an orası çok ağrıyor acıyor. Acaba parmak soktugum için mi böyle oldu? Bunların hepsi 2 3 sene öncede oluyordu. Allah korusun eğer kanser olsaydı 2 3 senede kötü olurdum herhalde çünkü dediğim gibi 2 3 sene öncede kan geliyordu o yüzden şu an daha kötü durumda olmam gerekiyordu kanser olsa dimi? Ya da o zamanlar kanser değildi , şimdi mi kansere çevirdi ki? Çok korkuyorum ya neden böyle olmuştur

Bağırsaklarla ilgili bir şey sorcam anlayanlar detaylar kismini okusun lütfen?
Cevapla