Arkiler ben şimdi hafta içleri 12-21 hafta sonları 10-19 saatleri arasında çalısıyorum. Ben öğretmenim beni sarsmayacak şekilde bir diyet önerisi rica ediyorum ne yapabilirim artık tombik olmak istemiyorum 🥴🥴🥴😢😢😢😢 (boy:157 kilo:75)
Güncellemeler
1 yıl
Arkiler benim boş zamanım yok sadece haftaiçi bir gün boşum oda 1 haftada 1 gün spor yetmez kilo vermeye diye düşünüyorum.!
Bana bir diyet ne bileyim bir taktik öğretebilir misiniz kilo verme için?
sporu 1 saat yapican. 8 den sonra yemek dus makyaj hepsi olmaz mi? ise 9 ds gidiyorum diye haftada 1 yapabiliyorum. o da evde yani oyle yogunlugum var. ozel derste vermeye basladim. artik ne zaman 1 saat bulurssm haftslik rastgele o saatte yaparım kafasına geldim. bu kadar yogun degilsindir heralde
1 gun tatilin var hem de. ben o tatilde de ozel ders vericem yilbasindan sonra. 2-3 ogrenciyi bekletiyorum. o tatilinde bir de onun harici bir gunde haftada en azindsn 2 kere yapman lazim. normalde kilolu olmak kotu bir sey degil de saglik icin iyi degil. daha da alicaz yoksa bu yaştan sonra. hafta ici isin erken başlamıyor diye şanslisin en azından. senin gibi bir calisma saatim olsa benden mutlusu olmazdi. her sabah 1 saat spor yapardım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
kalori düşür bence
hocam o kadar uzun saat çalışıp diyet yapmak zor. anca spor eklersiniz proteinli beslenirsiniz sağlıklikli deyler yersiniz. belki oyle olabilir
sabah 7-10 arasi spora vakit kaliyo bu arada
Spor yapacak zaman da yok
7-10 spor yap duşa gir giyin makyaj yap sonra 9 a kadar derse gir yığılır kalırım
sporu 1 saat yapican. 8 den sonra yemek dus makyaj hepsi olmaz mi? ise 9 ds gidiyorum diye haftada 1 yapabiliyorum. o da evde yani oyle yogunlugum var. ozel derste vermeye basladim. artik ne zaman 1 saat bulurssm haftslik rastgele o saatte yaparım kafasına geldim. bu kadar yogun degilsindir heralde
9 saat çalışıyorum her gün sadece bir gün izin
1 gun tatilin var hem de. ben o tatilde de ozel ders vericem yilbasindan sonra. 2-3 ogrenciyi bekletiyorum. o tatilinde bir de onun harici bir gunde haftada en azindsn 2 kere yapman lazim. normalde kilolu olmak kotu bir sey degil de saglik icin iyi degil. daha da alicaz yoksa bu yaştan sonra. hafta ici isin erken başlamıyor diye şanslisin en azından. senin gibi bir calisma saatim olsa benden mutlusu olmazdi. her sabah 1 saat spor yapardım
Yılbaşından sonra bı maaşım zamlansin diyetisyen ve spora baslicam
onlara da zam gelicek ayni şekilde. gerci cogu salon zammi erkenden vermistir. yakinda 2. ye zam yaparlar
Offf yaaa offf
Ben geberiyim ya o zmn 😂
makyaji bakimi azalt nolcak hocam
Yav makyaj fazla sürmüyor da en fazla max 30 dk surer
spora 1 saat kalmaz mi? sanırım yol cok sure aliyo. evde spor yapmayı ya da disarida 1 saat yurumeyi de dusunebilirsin
Bence ilk diyetisyene başvur ondan sonra spora başla
Tamam
Porsiyon kontrolu ve kalori takibi yaparak açık olusturmalisin birazda hareketle desteklersen istediğin sonuca ulaşırsın
Bu nasıl bi çalışma saati böyle. Dersanede mi çalışıyosun
Evet
Hangi sınav gruplarına ders veriyosun
Yks
Tamam hocam
Spor yapmayı neden düşünmüyorsun
Abi yazdığımı okumuyonuz mu? Boş zamanım mi var
İşine yakın ayarlarsan yapa bilirsin
Düşünmüyor da değilim aslında 😏 ama yılbaşından sonra düşünüyorum
Sen şimdiden üyelik yap bence sonra fiyat yükselir senelik yavsiyem
Yok seneye ne olacağıni Allah bilir
Aylık yaptircam
Taktık belli az kalori alacaksın