Şekeri bırakmaya çalışmak kendine eziyet değil mi? Bırakınca hayatında ne değişiyor?

Sadece şekeri bırakıp ekmek, pilav, makarna ve her türlü tatlı, çikolata, kek, gofret market ürünü yedikten sonra sadece şekeri bırakmaya çalışmak zulüm değil mi? Bir simit 35 küp şekere tekabül ederken şekeri bırakmak saçmalık bence.

Şekeri bırakmaya çalışmak kendine eziyet değil mi? Bırakınca hayatında ne değişiyor?
Cevapla