Güncellemeler
1 yıl
40 mg kortizon kullandığım için mi oluyor yoksa cenabet gezdiğim için mi oluyor
Şimdi sanki yanımda biri varmış gibi hissediyorum sizce nedendir bu arada ciddi cevap verin yoksa silerim yorumunuzu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
psikolojiktir namaz falan kıl
Bende. Öyle düşünüyorum çünkü eğer düşündüğüm şey ise böyle normal duramam herhalde ama
cenabetten olmaz ama kortizondan da olmaz ben de kortizon kullandım 3 sene boyunca
Musallat falan olmaz diyorsun yani cenabet gezdim ya ama şu an abdestliyim zaten her gün akşam gusul alırım ya 40 mg humira kullandım ayracı ben 6 seneden beri kullanıyorum ki hala kullanmaya devam ediyorum neyse sagolasin
Olacağıı zannetmiyorum haa cenabet gezmek zaten günah ama oluyor işte yapıyorsun ben de eskiden çok gezerdim hala da gezerim gece yatarken cenabet uyurum mastürbasyon yaptım mı 1 hafta yapıyorum zaten sabah öğlen akşam gece yatana kadar maalesef
Saa olmazsa bana da olmaz inşaALLAH kardeşim neyse evet mastürbasyon bağımlısıyiz çünkü evlenecek paramız yok knka biz kız bakmıyor paramız yok diye dimi knkam
Maalesef büyük dert o tabiki de evlenemiyorsun evlenecek kız bulamıyorsun hadi buldun para yok nasıl olacak her türlü olmuyor yani yine de birileriyle olmaktan daha iyi mastürbasyon yapmak
Evet knkam cidden öyle ya
Böyle şeyler hissediyorsan namaz kıl ayetel kürsi oku
Okudum banyodan çıkınca ama neyse kortizon yan etkileri bence ama
Kortizon ne için kullanılıyor ki
Gözümde göz iltihabi var ondan kullanılıyor bu arada bu ilaç psilojik etkiler de yapıyor bir gün yani geçen sene hoca okudu bir şeyi yok dedi ama acaba hocalık bir durum mu 40 mg
Yan etkileri varsa olabilir ama cenabet gezdiğin için öyle olacağını sanmıyorum. Çünkü kafirler hiç gusül almıyor.
Doru dion
Namaz kılıp dua etmek sana manevi güç kazandırır. Dene bence
Vayyyy 20 yaşındasın bende 18 yaşındayım ya bir şey sorucam Ekpss 74 aldım atanma şansım var mı bilgin var mı acaba yardımcı olursan sevinirim 😊
74 ile çok zor ama bşlemiyorum net konuşmayayım
Kpss değil engelli kpss bu dogu şehirleri tercih edicem zaten Siirt van gibi
Ha o kadarını bilmiyorum kusura bakma
Evet normal kpss değil neysebhayirli geceler bu arada bugün sadaka verdim sadaka vermem beni korumaz mi
Sadaka korur tabi. Sadaka iyidir.
Evet inşaALLAH neyse istersen tanışalım arkadaş soralım yanlış anlama atanirsam doğulu bir kürt kızı ile evlenicem sen neler yapıyorsun merak ettim yanlış anlama yurumuyorun sadece arkadaşça sohbet etmek için
Arkadaş istemiyorum ben. Senin iyi niyetli biri olduğunu anladım ama sanal arkadaşlık bana göre değil. Zaman kaybı gibi geliyor.
Hangi şehirde yaşıyorsun bu arada sanki nefesalan biri var gibi hissediyorum benle birlikte sanki biri de nefes alıyor gibi sence neden
Yanında kimse yok mu? Onlsrın yanına git. Psikolojik bir durum olsa gerek. Kendini sakinleştir. Gaziantepte yaşıyorum bu arada
Nasılsın felaket okudum ayetel kursi okudum geçmiyor bir tanıdığım var büyü olmadığı sürece öyle şeyler yaşamazsın diyordu baya bilgisi vardı bu konular ilgili neyse vayyy Gaziantep iyidir kürt müsün kürt kızlarını çok seviyorum. Eğer atanirsam kürt kızı ile evlencem 😊