Sizce mesleğin başında olduğum için mi? Yoksa baştan belli olur mu?

Ben sınıf öğretmeniyim. Yani etrafımdaki bütün öğretmenler bir şekilde götürüyor bu mesleği. Ama ben yapamıyorum. Yapamadığım konusunda aşağılaniyorum. Bana yapamıyorsan yapma , o kadar çocuğun hakkına girme filan diyen de oldu. Ama yani meslek zamanla geliştirilemez mi? Hemen baştan yapamadığım belli olur mu? Çünkü ben zaten özgüveni çok sağlıklı gelişmiş bir insan değilim. Böyle şeyler duymak o yüzden beni daha çok zorluyor. Bir de psikolojik sorunlarım var ve bu yüzden terapi alacağım. O da biraz mesleki performansımı etkiler mi?
Sizce mesleğin başında olduğum için mi? Yoksa baştan belli olur mu?
Cevapla