Bimde çalışıpta kariyer yapıyorum kafasından çıkın dedi ne alaka ya?

Evlenince kadın çalışıp kariyer yapmalı boşansa bile erkeğe muhtaç olmamalı diyorum ama kız kuzenim bu lafı doğru bulmuyor şey diyer

( Ay ne kariyeri ya Allah aşkına a101 de bimde çalışarak neyin kariyeri garsonluk yaparak neyin kariyerini yapcan. Kariyer yapman için ya bı avukat doktor vs ya da çok güzel bilindik bı sirkette çalışman lazim. bu tarz mesleklerde kariyer yapılır. Tekstilde çalışıpta kariyer yapıyorum diyen kadın boşansa bile aldığı maaş ev kirasını yetmez biraz doğrulari düşünün. Aldığınız asgarî ücrete güvenipte kocanızi şutlamayın. Boşansan bile tek başına ayakta durmak için en az 70 bin maaşinın olması lazım dedi...
Bimde çalışıpta kariyer yapıyorum kafasından çıkın dedi ne alaka ya?
Cevapla