Kpss de atanamayinca mubasirlik düşünüyorum sizce iyi mi ediyorum?

Mubasir olmaya karar verdim kpss den memur olmak en büyük hayalimdi ama olmuyor referanssiz bu yüzden
Kpss de atanamayinca mubasirlik düşünüyorum sizce iyi mi ediyorum?
Cevapla