Ben de okb vardı geçmişten gelen bir ara antidepresan vs kullandım prozac bir tik iyi geliyordu ama hissiz yapıyor diye ilaç kullanmak istemedim bir de açıkçası ömrümün sonuna kadar kullanmak istemedigim için ara dönemlerde bıraktım sonra ne olduysa başka bir problem peydahlandi en son taksiye bindim taksi yol boş diye geceydi çok hızlandı sanırım ben bir korktum ayağa kalktım aynı his otobüste olmaya başladı otobüs az hizlansa fenalasiyorum otobüse binemez hale geldim bu olay başıma 19 20 yaşında geldi sonrasinda da ne otobüs ne dolmuş taksi şahsi araç metro hiç bir toplu taşıma aracina binemez hale geldim aşırı derece de korkuyorum bir süre böyle gitti sonra tekrara mecbur ilaca başladım 23 24 yaşlarında asabildim biraz psikolog desteği ve ilaçla sma tabi ki ilac kullanmak istemediğim için yine bıraktım ve başa döndüm arkadaşlar ne otobüs ne dolmuş ne taksi yine 4 5 yıldır böyleyim sadece kendi aracimi kullsnabiliyorum başkasının kontrolünde olan hiç birşeye binemiyorum psikolog denedim ilaç olmadan ama bilmiyorum yok tanışma Faslı yok bilmem ne derken param gitti e psikolojik danışmadan EMDR alayım dedim hiç bir işe yaramadi online alayım dedim bir ton param gitti artık o kadar yoruldum ki hala aynıyım ilerleme yok ilac kullanmam sart mi siz olsanız ilaç alır mıydınız teşekkürler
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İlaçlar kendi basına bırakılmaz. Psikiyatrin ilaçlarının takibi ve senin durumunun takibini yapmadı mı? Psikologlarda yarım bırakmaz ama sen sanırım memnun olmadın.
Memnun olmadım online zaten hiç bir ise yaramiyor birinde tanışma birinde yok geçmiş birinde çocukluk ee ben otobüse binemiyorum hala farkinda mi acaba ve sabrım da kalmadı gerçekten iyi psikolog olsa bana birlikte binmeyi teklif eder en tahammül edebilcegim şeyden hepsi para peşinde
Yani herşeyi denedim hipnoz vs şimdi de EMDR alıyordum yüz yuze psikolojik danismandan yok yani 6 7 kere gittim par gidiyo sadece
Hayır para da mühim degil sorunum cozulse keşke ama benim boş yere param gidiyo sadece buna kiziyorum
Sizce ilaç mı slmaliyim
Kendine başına alamazsın. Psikoaktif ilaçlar oldugu için MSS yi etkiliyor ve bagımlılık yapıyor bildiğin gibi. Gittiğin uzmanlar sorununa yönelik tedavi yapıyorlar fakat sen onlara karsı bir yakınlık duramıyorsun. Para alıyorlar evet mesleki emek karsılığı. Sanırım onları samimi bulmadıgın için seni anlamadıklarını düsünüyorsun. Her uzman farklıdır. Her uzman da iyi değildir. Seni iyi anlıyorum.
Evet yakın bulamıyorum onerdiginiz birisi var mı iyi Ankara 'da psikyatra mi gitmeliyim psikologa mi bilmiyorum ama bu durum o kadar canımı sıkıyor o kadar hayatımı etkiliyor ki yıllardır böyleyim insanlar uçağa biniyor ben otobüse binemiyorum çoğu zaman bunu çevremdeki kişilere diyemiyorum çok garip bir durum ve kalıcı olarak asamamak beni yordu otobüse bile binmek ne büyük şükür meselesiymis valla
Ben Ankara'da yasamıyorum. Ankara'da tanıdıgım veya önerebileceğim bir uzman bilmiyorum. Anksiyete teşhisi mi kondu size? Bu gibi durumlarda ilaç terapisi yapıyorlar. Destekleyici konusma terapisiyle beraber yapılıyor.
Yani tanım ne bilmiyorum ama evet öyle diyolar kaygı
Yeni bir psikiyatriden rendavu alman senin için iyi olur
Çok direndim kullanmamak için ama olmuyor basaramiyorum
Tam olarak sorunun nedir detaylı olarak
Başkasının kontrolünde bir araca binemiyorum otobüs dolmuş vs vs sadece kendim araç sürerken daha iyiyim yavas gidebiliyorum ama başkası kullanirken fenalık basıyor hızlı değil ama istemsiz korkuyorum binemiyorum misal otobuse binemiyorum bir durak bile korkuyorum
Ne zamandan beri var bu durum
9 senedir neredeyse bir ara binebildim gerçi otobüse ama başlangıçtan itibaren
9 sene önce bir travmatik olay gecirdin mi
En son taksiye bindim sonra böyle oldum hasta olmustum midem bulanıyordu ben de mide bulantısına dayanamam gecenin köru de olsa hastaneye gider serum yer rahatlarim o gün de gece 3 gibiydi babama dedim taksi çağırdı hastaneye gittik ama benim babam da arabayı sakın kullanır. normalinden hani neyse taksici yol boş diye geceydi birden basınca bana fenalık geldi içim çekildi ayağa kalktım dedim ki biraz yavaş sürebilir misiniz o an da bir korktum mide bulantımi da unuttum sonra tekrar birden bastığı için hızlı geldi bana tekrar bir korktum böyle ayaklandim felan derken sonra zaten hastaneye gittim serum yedim vs ertesi gün otobüs binerken binemedigimi farkettim aynı korkuyu yaşıyorum oradaki korku gibi bana fenalık basıyor felan gaz sesi hizanmasi o dönemde ilacı bıraktığım bir dönemdi ama başka sebepten kullanıyordum okb için böyle bir durumum yoktu daha doğrusu böyle farklı korkularım vardı evde yalnız kalamama vs o tarz şeyler için kullanmıştım
O gün yasadıgınız olay seni negatif olarak etkilemiş. Etki bırakmıs demek ki.
Evet ben ilaç kullanırdım bu kullan bırak yapmayla geçmez hergün düzenli saatinde alıcaksın iyleşene kadar? Hastalığın şiddetine bağlı dğeişir
İyileşene kadar yok onlara kalsa ömür boyu kullanacaksın
Ben düzeldim. Bilmiyorum belki çabalamışımdır düzeltmek için
Okb muydinix