İlaç mi almalıyım artık sizce psikolojiden anlayan var mı siz benim yerimde olsanız ne yapardınız dürüst olun lütfen ?

Ben de okb vardı geçmişten gelen bir ara antidepresan vs kullandım prozac bir tik iyi geliyordu ama hissiz yapıyor diye ilaç kullanmak istemedim bir de açıkçası ömrümün sonuna kadar kullanmak istemedigim için ara dönemlerde bıraktım sonra ne olduysa başka bir problem peydahlandi en son taksiye bindim taksi yol boş diye geceydi çok hızlandı sanırım ben bir korktum ayağa kalktım aynı his otobüste olmaya başladı otobüs az hizlansa fenalasiyorum otobüse binemez hale geldim bu olay başıma 19 20 yaşında geldi sonrasinda da ne otobüs ne dolmuş taksi şahsi araç metro hiç bir toplu taşıma aracina binemez hale geldim aşırı derece de korkuyorum bir süre böyle gitti sonra tekrara mecbur ilaca başladım 23 24 yaşlarında asabildim biraz psikolog desteği ve ilaçla sma tabi ki ilac kullanmak istemediğim için yine bıraktım ve başa döndüm arkadaşlar ne otobüs ne dolmuş ne taksi yine 4 5 yıldır böyleyim sadece kendi aracimi kullsnabiliyorum başkasının kontrolünde olan hiç birşeye binemiyorum psikolog denedim ilaç olmadan ama bilmiyorum yok tanışma Faslı yok bilmem ne derken param gitti e psikolojik danışmadan EMDR alayım dedim hiç bir işe yaramadi online alayım dedim bir ton param gitti artık o kadar yoruldum ki hala aynıyım ilerleme yok ilac kullanmam sart mi siz olsanız ilaç alır mıydınız teşekkürler

İlaç mi almalıyım artık sizce psikolojiden anlayan var mı siz benim yerimde olsanız ne yapardınız dürüst olun lütfen ?
Cevapla