İlaç mi kullanmalıyım herşeye çok fazla duyarliyim neden böyleyim bilmiyorum psikolojiden anlayan varsa bakabilir mi?

Misal araç sürüyorum yol bosken araçlar cok hizli geliyor gözüm arkaya kayıyor solumdan çarpacak gibi refleks oluyor sağa doğru hafif gidiyorum bu kadar duyarlı olmak hiç normal degol hemen kafamda senaryo ciziyorum ya bu araç şimdi bana çarparsa ve savurulirsam vs vs diye ya çok kotu kaza olursa misal karşıdan araç geliyor çok hizli bu sefer de ya o araç birden direksiyon hakimiyetini kaybedip önüme gelirse vs diye senaryo ciziyorum diyeceksiniz ki bu kadar korkak olma ama haberlerde izliyoruz oluyor garantisi var mı olmayacaginin işin tuhaf tarafı ben başkasının kullandığı araca hiç binemiyorum kontrolümde olmadığı için ve kaza yaşamadım arkadaşlar sonra böyle oldum asansöre biniyorum ya diyorum bu asansör cakilirsa birden ve cakilmiyor değil haberlede görüyoruz ne garantisi var ölüm korkum var sanırım ve kontrolümde olmauan hareketli şeylere binemiyorum kaza yasamadum bir şey yaşamadım psikolojik danışman buldum armuttan para verip duruyorum sürekli ona EMDR deniyor ama hiç bir boka yaramiyor ilaç mı almalıyım ilaç almamak için birkac online şeyler de denedim hiç biri olmuyor ilaç almadan aşmak istiyorum olmuyor neden böyleyim çok ypruldum bu durumdan

İlaç mi kullanmalıyım herşeye çok fazla duyarliyim neden böyleyim bilmiyorum psikolojiden anlayan varsa bakabilir mi?
Cevapla