Güncellemeler
1 yıl
Bu arada sade yemiyorum oraya yazmamışım da yanında salata ve makarna gibi şeyler de oluyor
Şu ara biraz fitness a taktım kafayı işte. Geçmişte fena olmayan bir vücudum vardı. E biraz kilo fazlalarımı verip vücut yapacağım. Bu arada tavuk falan da yerim ama eti daha çok seven biriyim ondan et yoksa balıkla falan da hiç aram yok yoksa ton balığı falan da yerdim. Bu arada Migrostan alıyorum hemen zengin demeyin laskdklasd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
et yemiyorum ama günde 400 gram et yiyen zengindir zaten
Bence alakası yok. Sigara falan içmem mesela ha sigaradır dışarıda kahve falan içen adam günlük bu parayı veriyor bende ete veriyorum mesela
Ne kadar kazanıyosun?
Hocam bu soruya niye geldik ki be erkeğe maaş sorulmazdı hani
Gayet te sorulur niye sorulmasın? Zenginsin belli.
E ayıp çünkü. Ayrıca yok bee sadece yeme konusunda çok kısmam.
Ayıp falan değil olması gereken bu siz dış görünüşe nasıl bakıyosanız doğal olarak biz de maddiyata bakıyoruz ki evi erkek geçindircek zsten bunu bilmek de en doğal hakkımız
Hobaa e kadınlar da dışa bakmıyor muymuş? Eşitlik yok hocam hiççç. Bu arada madem bu kadar merak ettin net bir gelirim yok. Şöyle diyeyim memur maaşının bir 4 katı diyeyim en kötü madem.
Ne iş yapıyosun sen böyle memur maaşının 4 katı bide pek inandırıcı gelmedi ama neyse
Yazılımcıyım ha okuyorum bu arada ama kriptoda yüklü yatırımım oldu diyeyim gelenler de ordan
Zaten net gelir demedim ki işim yok tam olarak ve öyle bir derdim de yok
Yazılımcıysan iyi o zaman ne okuyosun
E bilgisayar mühendisliği işte lasdlsakd
Yazılım ve bilgisayar mühendisliği aynı bölüm değil 😌
Ovvv cahillik akıyor he. Evet ama bu ülkede aynı işi yapabiliyorlar öncelikle öyle bir ayrım pek yok hatta okumadan bile zaten yazılımcı olan bir sürü insan var da amann sen bilirsin ne diyeyim kime neyi anlatıyorsam
Bölümleri farklı dedim, sana aynı işi yapabilirler diye bişey demedim.. Ayrıca sen bana cahil dıyecek, son insan bile değilsin, şimdi işine bak hadi..
Oyy o son emoji pek öyle demiyordu da neyse. Tamam prenses hazretleri size de başarılar aynı şekilde kajsdkjasd
Sorun olmaz ama planlı beslenme daha iyi her besinden almak gerekiyor
Yok zaten sadece et yemiyorum ya yanında makarnadır falan işte sonra ne bileyim salata falan da olur gibimsi
400 gram pişmiş mi pişmemiş mi
Pişmemiş ya
Normal, ben et sevmiyorum ama günde 400 gram tavuk yiyorum. Piştikten sonra 250-300 bişe kalıyor zaten.
Tavukta beni sarmıyor işte. İşte hele tavuklu pilav falan pek benlik değil
Bilmiyorum valla tavuk hafif diye tercih ediyorum
E olabilir ya bilmiyorum tercih meselesi işte
çokkk fazla tabi. zenginsin galiba
Herkes zenginliğe taktı arkadaş kajdksja
Oha aaaa
Hıı çok mu kötü
Ben ayda bir Kere bile bu kadar yiyemem ayiii
Hıı e senin miden küçük demek ne diyelim
bisi olmaz
Zaten sadece et değil yanında karbonhidrat falan da var