İbadet eder gibi yemek yiyerek geçiriyorum. Ve bu bana zarar veriyor. Ne yapmalıyım?

Boy:163, kg:63 Duygusal açlık içindeyim. Nedenli nedensiz üzülüyorum. Hayat anlamsız geliyor. Yalnızım vs. Kahve içtiğim takıldığım arkadaşlarım var. Ama başım sıkışsa ailem dışında arayacak insanım yok. Sürekli yemek yiyorum. Beden kitle endeksim normal ama beş kilo fazlam var kendimce. bir yıldır sabit kaldım. Tatil günümde ibadet eder gibi yemek yiyorum. Ne yapmalıyım? Sabah kalktım pirinç pilavı ve yarım kilo tavuk sote yedim. İki saat sonra yarım kg köfte yedim. Üç tane bar yedim. Sonra 150 gr züber şekersiz çikolata ve iki ekmek yedim. Onun dışındaki günler de bu kadar olmasa da normal değil. Ben iflah olmam.

İbadet eder gibi yemek yiyerek geçiriyorum. Ve bu bana zarar veriyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla