Bana bir açlık geliyor, şekerimi ölçüyorum 250 falan, ne yapmalıyım?

Bazen de çabuk yoruluyorum, yorgun oluyorum
Bana bir açlık geliyor, şekerimi ölçüyorum 250 falan, ne yapmalıyım?
Cevapla