Hepatit b olmamış hepatit b ye bağışıklığı var demek aşı ile ya da geciririp bağışıklık kazanmış demek bunu anlamak için diğer hepatit testlerine bakmak lazım hepatit olsa hbs ag değeri pozitif olurdu yanlış bilmeden yorum yapmayın
@cicimxs evet doktor bağışıklıktan bahsetmişti de o panikle aklıma hiç bir şey sormak gelmedi. Bildiğim kadarıyla korunmasız ilişkiyle falan bulaşıyor bu hepatit tabi bunu duyunca panik yaptım nasıl olur diye. Diğer hepatit sonuçları da var onlar değer normal görünüyor
@cicimxs dediğim gibi pek anlamıyorum değeri öyle kırmızı görünce korktum hastaneye kontrole gidiyorum zaten doktora soracağım tekrardan ve teşekkür ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hepatit olmuşun geçmiş olsun korunmasız bir ilişkin olmuş muydu
Hayır olmadı aşılarımı da oldum 3 doz
Şaka şaka asi olduğun için o değer öyle sorun yok
Ay korktum sorun yoktur inşallah
Yo yok merak etme
Hepatit b olmamış hepatit b ye bağışıklığı var demek aşı ile ya da geciririp bağışıklık kazanmış demek bunu anlamak için diğer hepatit testlerine bakmak lazım hepatit olsa hbs ag değeri pozitif olurdu yanlış bilmeden yorum yapmayın
@cicimxs küçük bir şaka yaptık yazdık zaten sonra aşıya bağlı olduğunu
@cicimxs evet doktor bağışıklıktan bahsetmişti de o panikle aklıma hiç bir şey sormak gelmedi. Bildiğim kadarıyla korunmasız ilişkiyle falan bulaşıyor bu hepatit tabi bunu duyunca panik yaptım nasıl olur diye. Diğer hepatit sonuçları da var onlar değer normal görünüyor
Atabilirisn bana istersen bakayim
İlişki kan yolu ameliyat diş tedavisi tükürük vücut sıvısı vs
@cicimxs ay kim bilir nasıl geldi girdi vücuduma zaten dirençsiz biriyim
Sende hastalık yok anlamadın mı
Anti hbs poztif demek bağışıklığın var korunuyon demek aşı oldum demişsin aşı ile korunuyirsun
Hbs ag değeri pozitif ise hastalık var demek zaten öyle olsa doktora gittim dedin sana söylerdi tedavi vs başlardı
@cicimxs dediğim gibi pek anlamıyorum değeri öyle kırmızı görünce korktum hastaneye kontrole gidiyorum zaten doktora soracağım tekrardan ve teşekkür ederim
Aynen git sana açıklasın kulağın ile duy daha rahat edersin
@cicimxs aynen teşekkürler tekrardan 🙏
Hepatit b ye karşı bağışıklık var demek
Aşı oldum da tutmamış mıdır acaba
Maymun çiçeği olmuşsun
Komik değilsin bir daha olmasın
Komik olmanın başka yollarını biliyorum denemek ister misin
O yolları ben hariç kimde istersen deneyebilirsin iyi günler
Senden başka denek yok
Antikorlarin var
Yani anlayamadım
Aşın tutmuş hepatit b ye karşı bagisiklisin
Ay çok şükür teşekkür ederim de o değer normal mi yüksek çıkması
Tabi aşılı olduğun icin yüksek cikar
Hmm peki teşekkür ederim tekrardan
Rica ederim
Aşı yaptırdın mi
Evet 3 doz oldum
Asın tutmus
Ay çok şükür yüksek çıkınca ve kırmızı olunca korkmuştum