Maalesef artık yediklerimiz 50 sene önceki gibi değil artık gıdaların besin değeri daha düşük gdo lu ve maalesef yoğun ziraat ilaçlar nedeniyle çok da sağlıklı ve doğal sayılmazlar. Bununla birlikte artık iş yaşamının yoğun olması nedeniyle pratik yemeklere ve takviye gıdalara ihtiyaç oluyor. Siz tercih ediyor musunuz?
Tabii ki beslenme programının yanı sıra takviye edici vücudu destekleyici takviyeler kullanmak gerekiyor. Fakat genelde doktora gidip tahlil yaptırıyorum. 6 ayda bir ona göre doktorun bana önermiş olduğu takviyeleri kullanarak, ilerlemeyi tercih ediyorum. Ayrıca genelde doktorlar Solgar ürünlerini çok tavsiye ederler ben de birçok kez faydasını gördüm halen de kullanırım memnunum.
Ben de 9 yıldır bir beslenme firmasının ogun yerine geçen gıdalarını ve takviye edici ürünlerini kullanırım, aynı zamanda yeterli su içip olabildiğince sağlıklı öğünler tüketirim. Haftanın 5 günü spor yapmaya aktif olmaya dikkat ederim. Bu sayede hem yüksek kilolarımdan kurtuldum hem daha enerjik ve iyi görünüyorum. Tabi böyle olunca başta aileme ve çevreme de ilham oluyorum. 🙂😉
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tabii ki beslenme programının yanı sıra takviye edici vücudu destekleyici takviyeler kullanmak gerekiyor. Fakat genelde doktora gidip tahlil yaptırıyorum. 6 ayda bir ona göre doktorun bana önermiş olduğu takviyeleri kullanarak, ilerlemeyi tercih ediyorum. Ayrıca genelde doktorlar Solgar ürünlerini çok tavsiye ederler ben de birçok kez faydasını gördüm halen de kullanırım memnunum.
Sizi tebrik ediyorum bu bilinçte olmak gerçekten takdire sayan.
Teşekkür ederim.
Ben de 9 yıldır bir beslenme firmasının ogun yerine geçen gıdalarını ve takviye edici ürünlerini kullanırım, aynı zamanda yeterli su içip olabildiğince sağlıklı öğünler tüketirim. Haftanın 5 günü spor yapmaya aktif olmaya dikkat ederim. Bu sayede hem yüksek kilolarımdan kurtuldum hem daha enerjik ve iyi görünüyorum. Tabi böyle olunca başta aileme ve çevreme de ilham oluyorum. 🙂😉
Evet Steroid ekliyorum oda takviye 😂
O da bir tercih