Bende böyle düşünüyorum herkesin bir kaygısı var diye olmasa sosyal medyayı vs bırakır herkes kendi halinde yasar , mesela bir kişi hayatını düzene sokmuş ama hala 50 paylaşım yapıyor günde ne biliyim mutlu olsam uğraşmam yani bu kadar gibi geliyor bilmem haklimiyim
Aslında ben herkesten bahsetmemiştim benim bahsettiğim ileri düzeyde kaygı bozukluğu olanlar. Bende onlardan biriyim 2018 den beri tedavi görüyorum evet yalan yok bazı kaygılardan kurtuldum ama hepsinden kurtulamadım demeye çalıştığım şey nasıl başladıysa öyle devam eder
Ama bende teorimi sunmak istedim yanliz hissetmeyelim diye sonuçta insanlarda herseyi açık açık dillendirmiyor, kaygı zor evet ben kaygdan tüm gün sadece telefona bakıyorum kendimi sabote ediyorum resmen
Güzel bir düşünce ama şöyle diyeyim örnek veriyorum çevrende ufak tefek şeylere kaygılanan insanları kaygılanmiş gibi görme gerçek kaygı bozukluğunu bilmiyorlar
Benimki gelecek kaygısı aslında diploma alıp ise girebilirsem biter diye düşünüyorum ama arkasindan başka şeyler gelirmi bilemiyorum okulu bitirememe ihtimali bitiriyor beni , sende nasıl ne tür kaygıların var
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Icimde her saniye kötü hisler kaygilar depresif durumlar nefes almada zorluk , iste mutsuzluk gibi seyler yasıyorum ne yapmaliyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Psikiyatriye git
Şimdi giderimde final haftasına gidiyorum ilaç verirse kullanamam
Giriyorum
uyku yapmayanından verir
Ben o ilaçların etkisini kestiremiyorum ya korkuyorm genel olarak
sen yazdır, sonra aldığın ilaçları bana söyle ben uyku yapıp yapmadığını söylerim sana ona göre kullanırsın
Kanka ben yurttayim şimdi bir arkadaşım rüya falan gorduruyor demişti yurtta sayiklamayalim 😄
bişe olmaz
Derse odaklanmak için bisey veriyormuş ya öyle söylesem
Veriyorrmu
uyuşturucu reçetesiyle veriyo onu, kolay kolay vermez
Dikkat dağınıklığı o kadar kötü bisey degilki bence
ritalin, googlea yaz bak. Kırmızı reçeteli ilaç o
Hmm sıkıntı diyorsun
ivit
Kaygılar hiçbir zaman geçmez üzgünüm
Bende böyle düşünüyorum herkesin bir kaygısı var diye olmasa sosyal medyayı vs bırakır herkes kendi halinde yasar , mesela bir kişi hayatını düzene sokmuş ama hala 50 paylaşım yapıyor günde ne biliyim mutlu olsam uğraşmam yani bu kadar gibi geliyor bilmem haklimiyim
Aslında ben herkesten bahsetmemiştim benim bahsettiğim ileri düzeyde kaygı bozukluğu olanlar. Bende onlardan biriyim 2018 den beri tedavi görüyorum evet yalan yok bazı kaygılardan kurtuldum ama hepsinden kurtulamadım demeye çalıştığım şey nasıl başladıysa öyle devam eder
Ama bende teorimi sunmak istedim yanliz hissetmeyelim diye sonuçta insanlarda herseyi açık açık dillendirmiyor, kaygı zor evet ben kaygdan tüm gün sadece telefona bakıyorum kendimi sabote ediyorum resmen
Güzel bir düşünce ama şöyle diyeyim örnek veriyorum çevrende ufak tefek şeylere kaygılanan insanları kaygılanmiş gibi görme gerçek kaygı bozukluğunu bilmiyorlar
Benimki gelecek kaygısı aslında diploma alıp ise girebilirsem biter diye düşünüyorum ama arkasindan başka şeyler gelirmi bilemiyorum okulu bitirememe ihtimali bitiriyor beni , sende nasıl ne tür kaygıların var
Yanlış anlamazsan özelden anlatabilir miyim? Burada kendimi pek rahat hissetmiyorum da 🙏
Özelden tabi yazarım ama canın istmesze anlatma tabi bilirim bu durumları ondan soruyorum
Ha yok ya anlatayım sorun değil
İstek attım ben yazamıyorum