Sağlık sisteminde neden kötüyüz gittikçe dahada kötüleşiyoruz?

Kafamda bir türlü geçmek bilmeyen sivilceler için Cildiyeye gittim Krem Jel Şampuan Hap yazdı hiçbirisi işe yaramadı en sonunda Aknetrent tedavisine karar verdi kan tahlili verdim ürolojiden idrar kaçırma için minirin kullanmıştım o hapı ürolojiye sor zararı olur mu vs diye gittim sordum doktor olmaz dedi ilacı yazdı reçeteyi onaylamadı ürolojinin yazdığı ilacı araştırıp ona göre reçeteye onay verecekmiş ama bir tane genç Suriyeli kız geldi ona hemen ilacı yazdı eczaneden alabilirsin dedi bana da bu kadar eziyet ediyor ilaca bugün onay vermezse ne yapabilirim e Nabızda görünüyor ama onay vermediği için eczaneden alamıyorum

Sağlık sisteminde neden kötüyüz gittikçe dahada kötüleşiyoruz?
Cevapla