Durumumuz kötüye gidiyor kötü haldeyiz?

Şimdi annem 26 yıldır evli babam iğrenç bir insan annemle ayrılık asamasindalar. Babam bu yasmıza kadar hep bize şiddet uyguladi asla gereken ihtiyaçlarımızı karşılamadı hakaretler edip parayı başka kadınlara ve alkole harcadı Annem bunlara göz yumdu sessiz kaldı sonra kavga ve şiddet artınca hele şükür annem Evleri ayırdı şu an annem ve kardeşlerim beraber yaşıyoruz babam başka bir semtte yaşıyor fakat annemle barışmak için yalvarıyor. fakat hala aynı karakter değişmez huylar da aynı yine şiddet eğilimli. Annem gece gündüz çalışıyor Bende evde kardeşlerime bakıyorum yemek yapıyorum arkadaslarim Sürekli beni gezmeye çağırıyor anneme söylüyorum al 15 tl cüzdandan diyor ya zaten yol param 10 tl anlatamıyorum. Düzgün kıyafetim yok bir pantolon alayım diyorum 40 laf isitiyorum annem de gelmiş geçen yıl sana 20 tl verdim ya doyumsuz diyor ya. gerçekten yoruldum hani anlıyorum durumumuzu en azından diyorum ki annem Hakkını arasa babama dava acsa babam şu yaşımıza kadar bize ödemediği parayı verse diyorum açlıktan ağzımız kokuyor afedersiniz. ben kardeşlerimin geleceğine de üzülüyorum. Hergun evi süpürüp yemek yapmaktan yoruldum hele annemin cahil lafları beni yoruyor. Bana bugün Ben 15 yaşında evlendim sende evlen artık dedi bu ne kadar iğrenç bir laf.. bende ne diyorsun anne düzgün konuş lütfen dedim bana sinsi bir bakış attı dün gece kardeşim yanima geldi o bile olayların farkında.. yaşıtlarımız gibi değiliz. Anneme babama dava aç diyorum bana olan oldu napalim Çok yaşa git oku o zaman diyor.. Annem babamla evlendiği ilk gece zaten babam anneme şiddet uygulamış. Fakat annem düşünmeden çocuk yapmaya devam etmiş ya hicmi düşünmüyorlar bu çocuğun bir hayatı olacak ona gore çocuk yapmalıyım diye? Fakirsen düzgün bir adamla değilsen sürekli seni dövüyorsa 5 çocuk yapmanın anlamı nedir ya yoruldum gerçekten göz yummaktan bana fikir verebilir misiniz;/
Durumumuz kötüye gidiyor kötü haldeyiz?
Cevapla