Hayatın hemen hemen her alanında insanların hareketleri, davranışları kalitesiz bir hale geldi/geliyor. Samimiyetsiz davranışlar ve iğrençlikler gırla olmuş halde.
En basitinden KSde bile karşımıza çıkan sorular fazlasıyla rahatsız edici davranışlar içermeye başladı (en azından ben okurken rahatsızlık hissediyorum)
Misal az evvel bir soru vardı, kızın birisi yazmış:
Kızın flört ettiği ve anladığım kadarıyla uzun süredir görüştüğü bir erkek var. Bir ara aralarındaki iletişim birkaç gün sekteye uğruyor. Kızın yaptığı şey hemen başka erkekler ile flört edip hatta bir kısmı ile sanal ilişkiler yaşamak oluyor.
Bu nedir abi? Gerçekten bu şekilde nasıl yaşıyorsunuz veya geceleri nasıl kafanızı yastığa koyuyorsunuz? Hiç mi bu durumlar sizi rahatsız etmiyor? Yani illa bir vicdan azabı olsun anlamında demiyorum, kendinize "benim hayatım nereye gidiyor, bu nasıl hayat anasını satayım" bile mi demiyorsunuz?
Gerçekten özellikle KSde şahit olduğum olaylar biraz gözümü açtı ve hayatımda asla bir kadını almama fikrini iyiden iyiye düşünmeye başladım. (çünkü erkeğim, kadın olsaydım da muhtemelen bir erkeği alamama kararı alırdım) Gercekten bazen insanlar için sanırım fazla samimi ve içten/saf hareket ediyoruz. Milletin yaptıklarına bakınca gerçekten rahatsızlık duyuyorum ve biraz korkuyorum.
En basitinden KSde bile karşımıza çıkan sorular fazlasıyla rahatsız edici davranışlar içermeye başladı (en azından ben okurken rahatsızlık hissediyorum)
Misal az evvel bir soru vardı, kızın birisi yazmış:
Kızın flört ettiği ve anladığım kadarıyla uzun süredir görüştüğü bir erkek var. Bir ara aralarındaki iletişim birkaç gün sekteye uğruyor. Kızın yaptığı şey hemen başka erkekler ile flört edip hatta bir kısmı ile sanal ilişkiler yaşamak oluyor.
Bu nedir abi? Gerçekten bu şekilde nasıl yaşıyorsunuz veya geceleri nasıl kafanızı yastığa koyuyorsunuz? Hiç mi bu durumlar sizi rahatsız etmiyor? Yani illa bir vicdan azabı olsun anlamında demiyorum, kendinize "benim hayatım nereye gidiyor, bu nasıl hayat anasını satayım" bile mi demiyorsunuz?
Gerçekten özellikle KSde şahit olduğum olaylar biraz gözümü açtı ve hayatımda asla bir kadını almama fikrini iyiden iyiye düşünmeye başladım. (çünkü erkeğim, kadın olsaydım da muhtemelen bir erkeği alamama kararı alırdım) Gercekten bazen insanlar için sanırım fazla samimi ve içten/saf hareket ediyoruz. Milletin yaptıklarına bakınca gerçekten rahatsızlık duyuyorum ve biraz korkuyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar