Bundan sonra bu kız her yere tıpış tıpış yürüyecek ve cips yemeyecek 🙂↔️

Bundan sonra bu kız her yere tıpış tıpış yürüyecek ve cips yemeyecek 🙂↔️

Kilomdan son derece memnunum daha zayıf olduğumda bünyem bunu kaldırmıyor o yüzden 58 kilo olmaktan dolayı mutluluk duyuyorum bu yaşıma kadar hiç diyet yapmadım
58 çok iyi zaten ne al ne var süper
Kilomu sabit tutmaya çalışıyorum
Cevap
19Cevap
Umarım başlamışsındır. Ben spora iyi başladım, tam diyete giremedim daha.
Benim kilom ideal şimdilik diyet düşünmüyorum. spora devam ederim sadece. afiyet olsun
Cipsiz ayat oymaj diyet cipşi vayşa onu yimeye başlayabiliyim boğajımdan keşemem yukşa depreşyona giyeyim
Bir ay cipssiz ölmem inş aşko 🥹
Ben ideal kiloma kavuştum, yarın sanbah diyete başlayacak arkadaşlara başarılar dilerim jsjdjsjs
Aşkom teşkoo. Son 5 kilo 🥹🥹🥹
Ben tabi ki güne ılık limonlu suyla başliyoruz 😂
Aaaa evett
😂
Dikkat ederek kışı geçirmek gerekiyor ödülü diyetsiz yaza çıkacaktır 😃
Kilo almadan kışı geçirdim en azından buna da şükğr
Bu bir korunma diyeti o zaman 😋
İnşallah başarırsın 😂. Sonuna kadar destekçinim 🤣
Teşekkür ediyoruuum😌😌
Rica ederim 🌹😊
İhtiyacım yok bu aralar yemek ve kilo konusunda evren beni destekliyor 😂
Beni de destekler umarım🤞
Cips yiyerek kilo almak çok saçma 😅 Ekmek varken 😅
Ekmeksiz doyuyorum ama gece gelen cips isteği evlerdeeeennn uzaaakk (Yılmaz Morgül tonunda)
Ekmeksiz doyabilmek büyük başarı, cips ellerimi yağ edecek diye bile yemediğim oluyor 😂
Ay ya darısı başıma. Yemek yemeyi seviyorum işin kötüsü
Pazartesi diyete başlanmazmış öyle derler 🙈
Ben zaten sağlıklı besleniyorum özen gösteriyorum
Hiç diyet yapmadım.. bana göre diyet saçma bi şey istediğin şeyi yiyemedikten sonra ne anlamı var fit olmanın
En son cipsi 6 ay önce yemiştim. Sağlıklı beslenme konusunda iyiyim
Ben her zaman diyetteyim
Bundan sonra ben dee
Spor yaparsaniz diyete pek gerek kalmaz
İkisini de yapıcam
boş ver diyeti ye gitsin 🤣
Ulmazzz
İznini diyet yaparak geçirmen çok üzücü 😂
Daha iznimi almadım kiiii bu hakkım geldi sadece. 58 olmadan tatile çıkmam ahshsh
Aaa bende izindesin sandım
Yok aşko daha değil
Allah korusun diyet mi aboooo
Korusun da kilo almayalım
O da azmış
ona başarılar diliyorum biraz kiloluymuş zor olabilir
ggüüülloo gel barabar doritoslu çöiğ köfte gömek 😂
Hiç diyete ihtiyacım yok desem yerindedir.
Göbeklileri istemiyoruz 😃
Diyet ne ki 🤔
Kilo vermek falan filan sen bilmezsin🙄
Hee yok biliyorum kız.
Doktor vermişti bir ara bana ama yemeklerden sonra yiyordum ben diyet menüsünü 😂
Ahsjsj afiyet olsun
Ooo oldu bile 🤤😂
Geç kaldın sankimmm
Beş kilo için bence tam zamanı
Fitiz Allah'a şükür böyle derdim hiç olmadı
Ben döner diyeti yapacağım
Ne diyeti bea
Ben bugun başlıyorum
Hadi kolay gelsinnn
Teşekkürler
Benn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?