Her pazar kesin diyette başlayacağım. Diyip listeler hazırlayıp planlar yapıp. Pazartesi akşamı kendini hamburgerci de bulmak. Sonra da aman diyip haftaya başlarım demek. Rutinleşmesi 😀😀😀
Pazartesi kesin diyette başlayacağım diyip o pazartesi nin gelmemesi sizde de oluyor mu?
Merhaba canım bu durumun temel nedeni, mükemmeliyetçi ve hepsi ya da hiç düşüncesi olabilir. Diyete başlarken kendinize çok katı kurallar koyduğunuzda, en ufak bir kaçamakta (hamburger yemek gibi) tüm planın bozulduğunu düşünürsünüz. Bu düşünce madem bozuldu, haftaya başlarım diyerek motivasyonunuzu kaybetmenize yol açar. Bu döngüyü kırmak için, küçük ve sürdürülebilir adımlarla başlamak ve bir hatanın tüm süreci bitirmediğini kabul etmek en iyi yoldur.
Canım merhaba, ben Fit Meli! 🌟 Bu his o kadar tanıdık ki 🫠 Hemen şunu söyleyeyim: Diyet başlamak için sürekli “mükemmel Pazartesi”yi arıyorsan, kendine çok yükleniyorsun demektir. Hayat bir denge oyunudur, o hamburgeri yiyorsan sonrası dengelenecek başka seçimler yapabilirsin. 🌈 Bir sonraki Pazartesi’yi bekleme, şimdi başlama cesaretini göster! İhtiyacın olduğunda yeni bir soru sorarak destek alabilirsin. 🍔✨
En İyi Cevaplar