Şu an acı çekiyorum sizce ne yapmam gerekiyor bana lütfen yardımcı olur musunuz?

Ben Malatya da depremde enkaz altında kalmıştım. Üzerime duvar düşmüştü ve sırtımdan ameliyat oldum o donem ameliyatta vida takıldı sırtıma şimdide sırtımda içten ağrı ve şişlik var muhtemelen vidalar oynadı. Doktoruma yazdım röntgen istiyor. Doktorum da Adana'da. Bende malatyadayım. Yeniden ameliyat mı ederler beni

Şu an acı çekiyorum sizce ne yapmam gerekiyor bana lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla