Çok zor durumdayım resmen acı çekiyorum ne yapmam gerekiyor?

Selam arkadaşlar birlikte iş yaptığım biri var benden 8 yaş büyük tanıştığımız günden beri aramız da acaba bir şey olur mu diye hiç düşünmedim hep çok iyi anlaştık çok eğlenceli vakit geçirdik birbirimizin yanındayken çok huzurlu ve mutluyuz bunu bana kendsi de söyledi son zamanlarda ondan aşırı etkilendiğimi fark ettim aramız da yakınlaşma oldu oda şöyleydi bir koltukta yan yana oturup kolunu bana sarıp başımı göğsüne koymam sadece bu ve saçlarımı kokluyordu asla cinsel vs gibi bir yaklaşım olmadı hiç öyle de hissettirmedi en son dayanamadım sordum bizim bu yakınlığımiz fazla samimi dedim arkadaşlar vs böyle değil dedim iki insan birbirinden hoşlanıyorsa birbirine böyle davranır dedim oda bana hak verdi ve bana açıldı benim yanımda çok iyi hissettiğini kimseyle paylaşamadigi şeyleri benimle paylaşmak istediğini yanımda çok mutlu huzurlu olduğunu ve enerjimin de ona çok iyi geldiğini söyledi bende ee vs dedim konuştu işte öyle sonra dediki hayatımda biri var ama nereye gittiği belli değil neden hayatımda onu da bilmiyorum dedi ben şok oldum hemen uzaklaştım kendini ifade etmeye çalıştı lütfen beni anlamaya çalış lütfen dedi seni üzmek seni kırmak istemiyorum lütfen farklı bir şey düşünme dedi ben öyle biri değilim dedi biz tanışmadan bir kaç gün önce olmuşlar ve ben hayatına girdikten sonra kafası tamamen karışmış aslında benim gibi biri varmış hep hayalinde o kızla hiç bir ortak noktaları yokmuş ve ilişki diye bir şey de yokmuş çok yeniler bir ay bile olmamış aralarında ki muhabbet seni kaybetmek istemiyorum lütfen benimle böyle konuşma gerçekten ileride beni anlayacaksin ve bu söylediklerine pişman olacaksin dedi bende ona yaptığın doğru değil aramızda ki bu konuyu kapatalım işimize odaklanalim dedim senin kadar profesyonel olmasam da öyle yaklaşmak istiyorum dedim lütfen bu konu işimize yansımasin sende hareketlerine dikkat et dedim onu çok seviyorum her ne kadar ilişkisinin boyutu iyi durumda olmasa bile uzak durmam gerekiyor.
Çok zor durumdayım resmen acı çekiyorum ne yapmam gerekiyor?
Cevapla