artık yemicen.. anneminde o civarlardaydı 6 ay aclık yaptı yedigine içtiğine dikkat etti hem kilo verdi hem sekeri normallesti..1. tip insulin iğnesi alan demektir 2. tip ise sekeri olan ama yedigine dikkat edendir yani sen 2. oluyorsun ve kurtulman kolay dediklerimi yap birde bol su iç ve her gün yürüyüş yap birşeyin kalmaz
Edep ve terbiye nedir bilmediğin için sana çok absürt geliyor tabi söylediğim 😂 Wc ye gitmek de ayıp değil ama herkes ulu orta ne zaman s*çtığını söylüyor mu? Bi adam olun be
Diyecek bir şey bulamayınca ancak böyle saçmalarsın zaten, senin gibi birinden mantıklı bir cümle beklemek zaten hataydı. Neyse sen beynini fazla yorma.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
aralıklı orucla beslen sürekli karbonhidrat ve gluteni kes meyveyi sıfırla sekerden uzak dur iyilesirsin
Meyve sevmiyorum da cikolta seviyordum
artık yemicen.. anneminde o civarlardaydı 6 ay aclık yaptı yedigine içtiğine dikkat etti hem kilo verdi hem sekeri normallesti..1. tip insulin iğnesi alan demektir 2. tip ise sekeri olan ama yedigine dikkat edendir yani sen 2. oluyorsun ve kurtulman kolay dediklerimi yap birde bol su iç ve her gün yürüyüş yap birşeyin kalmaz
Bence kilo kesinlikle farkediyor ya
Ben de şu an diyetteyim ve çok mutsuzum ama verilen kiloları görünce gün geçtikce motive oluyorum 😂
Allahın tombiği
Ay sanane beee senin cebinden mi çıkıyor sanki, istersem dünyayı yerim 😂
Herkese salça oluyorsun bende sana salça olayım dedim
Kime olmuşum?
Gördüm az önce bir yorumda mallmisin falan yazmışsın tam hatırlamıyorum
Yazmışsam haketmiştir
Bilmiyorum mevzuyu ama sende çok ideal birisi değilsin bence
Kimse dört dörtlük değildir zaten, öyle bir iddiam zaten yok
Bakire misin diye yazmış sende tepki vermişsin. Sana ne bundan mesela?
Soruyla alakasız olduğu için yazdım. Ayrıca benim yorumumdan sanane?
Hayır kızdığım nokta şu cinselliği kötü bir şey olarak görmeyin. Cinsellik sağlıklı olmak demektir
Her bir b*ku cinselliğe bağlamak da gereksiz. Mahrem diye bir şey var.
Niye cinsellik ayıp mı? Sen mastürbasyon yapmıyor musun
Edep ve terbiye nedir bilmediğin için sana çok absürt geliyor tabi söylediğim 😂
Wc ye gitmek de ayıp değil ama herkes ulu orta ne zaman s*çtığını söylüyor mu? Bi adam olun be
Hep böyle senin gibi Algı kasanlar daha çok mastürbasyon yapıyor zaten 😂
Diyecek bir şey bulamayınca ancak böyle saçmalarsın zaten, senin gibi birinden mantıklı bir cümle beklemek zaten hataydı. Neyse sen beynini fazla yorma.
Hahahahahaha doğruları söyleyince öyle olur zaten 😂
Yav hee
Eğer diyet yapmak içtiyorsansa instada grup açtık istersen senide alalım sadece kızlar olucak
Kıloyla sekerın ılgısı yok tip 2 dıyabet olabılırsın. İlaca baslatırlar muhtemelen
İlaç verirse sakın kullanma yoksa şeker hastalığından kurtulamazsın kesinlikle diyet yap
Bir halt bilmeden saçma sapan yorum yapma be çocuk
Döner
H1abc kaç
6.4
Referans aralığı kaç
Yazdım ama farklı bir şey mi
Yanında yazan ref aralığını soruyorum
4-6 olması gerekli
Hastaneden hastaneye değişebilir o yüzden sordum. Şöyle ki, kilo vermen gerekiyor.
Kilo verince düzelir mi
Henüz başında olduğun için mümkün evet. Yaşın kaç?
23
Tip 2 diyabet başlangıçlı bir durumun olabilir. Kilo verirsen ideal sınıra gelirsen sorun olmaz
Anladım teşekkür ederim