Arkadaşlar açlık şekerim 78 çıktı. çok mu düşük şeker hastası olma ihtimalim var mı? şişman olrmuym?

açlık kan şekerim yani glikozum 78 çıktı. düşükmü sizce. şişman olurmuyum. şişman olmaktan korkuyorum. az yiyorum zaten. ama şişmanlamama neden olurmu. doğruyu söleyin ona göre doktora bidaha gidicem
Arkadaşlar açlık şekerim 78 çıktı. çok mu düşük şeker hastası olma ihtimalim var mı? şişman olrmuym?
Cevapla