Okuldan regl sancım yüzünden ambulansa bindim ve kadın azarladı beni?

okulda öğleyin regl oldum ve dayanamayacak hale gelmiştim. Başım dönüyor, midem bulanıyor, karnım ağrıyor, kusacak gib ve titriyordum. Kimsede de ilaç yoktu parol dışında ve bende eve gitmek istedim fakat hoca ambulansa bin dedi hayır dedim başta ama çok rahatsız olup kıpırdayamayacak hale geldiğimde çağırdılar. Sonra iki görevli abla yanıma geldi ve bunun içinmi bizi çağırdın boşyere bizde öyle rahatsızlanıyoruz sıcak su koy ilaç iç geçer dedi. Haklılardı ama yanımda hiçbiri yoktu ve ev de uzak kalıyordu 30 dk. Hastaneye giderken de seninle dalga geçerler söylim dedi Allah'ım yarabbim ne abarttın

Okuldan regl sancım yüzünden ambulansa bindim ve kadın azarladı beni?
Cevapla