Selam arkadaşlarım, bugün karşılaştığım ilginç bir olaya değineceğim :D Dükkanda kartuş bitti, onu yenilemek için dışarı çıkmıştım. Hava da epey soğuk olduğu için hızlı hızlı gideyim dedim.
O esnada önüme bir araç kırdı ve sürücü tarafının camı açıldı. Kız çıktı ve bana, "Yavrum almiim tekerimin altına" dedi. Sonra güldü ve bastı gitti.
Ne diyeceğimi şaşırdım :D :D Hayatımda başıma gelen ender olaylardan birisiydi. Tutulup kalmasaydım ben de bir şeyler derdim herhalde.
Siz böyle bir olay yaşasaydınız nasıl bir tepki verirdiniz, ne derdiniz? Son zamanlarda böyle kızların sayısı arttı mı?
O esnada önüme bir araç kırdı ve sürücü tarafının camı açıldı. Kız çıktı ve bana, "Yavrum almiim tekerimin altına" dedi. Sonra güldü ve bastı gitti.
Ne diyeceğimi şaşırdım :D :D Hayatımda başıma gelen ender olaylardan birisiydi. Tutulup kalmasaydım ben de bir şeyler derdim herhalde.
Siz böyle bir olay yaşasaydınız nasıl bir tepki verirdiniz, ne derdiniz? Son zamanlarda böyle kızların sayısı arttı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer