Bir kız bana arabadan laf attı. Siz nasıl tepki verirdiniz?

Selam arkadaşlarım, bugün karşılaştığım ilginç bir olaya değineceğim :D Dükkanda kartuş bitti, onu yenilemek için dışarı çıkmıştım. Hava da epey soğuk olduğu için hızlı hızlı gideyim dedim.

O esnada önüme bir araç kırdı ve sürücü tarafının camı açıldı. Kız çıktı ve bana, "Yavrum almiim tekerimin altına" dedi. Sonra güldü ve bastı gitti.

Ne diyeceğimi şaşırdım :D :D Hayatımda başıma gelen ender olaylardan birisiydi. Tutulup kalmasaydım ben de bir şeyler derdim herhalde.

Siz böyle bir olay yaşasaydınız nasıl bir tepki verirdiniz, ne derdiniz? Son zamanlarda böyle kızların sayısı arttı mı?
Bir kız bana arabadan laf attı. Siz nasıl tepki verirdiniz?
Cevapla