Okulda vardı takıldıgım gel bırakayım dedim. Arabam da aşağıda 1986 model murat 131. Bune ya keko arabası dedi gel gel dedim yolda giderken dedim fikrin değişti mi? Demez mi hayır çektim el frenini zart diye in ulan aşağı diye bağırdım djdjdjdjdjd

Okulda vardı takıldıgım gel bırakayım dedim. Arabam da aşağıda 1986 model murat 131. Bune ya keko arabası dedi gel gel dedim yolda giderken dedim fikrin değişti mi? Demez mi hayır çektim el frenini zart diye in ulan aşağı diye bağırdım djdjdjdjdjd

Açıkçası bunları bende klasik göremiyorum. Bu arabaların gençlerde ki algısı kötü maalesef. Ancak 1971 Jaguar E-type gibi klasik kırmızı bir cabrio olsa kız arkadaşının hayır diyeceğini sanmıyorum. yine de arabadan indirmen hoş olmamış. herkes aynı fikirde olmak zorunda değil ki.
Onu alabilecek para bende olsa ben ferrari 250 gto veya DeLoran almayı da bilirdim. Bu ekonomide en fazla alabileceğimiz araba w115 mercedes ve ford taunustur
Aynı fikirde olmasa da benim arabamla alay edemez!!!
Kızcağız neye uğradığını şaşırmıştır. İyi yapmışsın bu arada ahahah
Sonunda düzgün şekilde anlayan biri...
İnsan bi durakta filan indirir, motor kaputunu açar aha hortum kopmuş mq filan der. canım sen otobüsle veya dolmuşla git ben bunu sanayiye götürecem der.
Ne gerek var değersiz biri için bi dünya tiyatroya yaktım dörtlüyü girdim emniyet seridi tarzı kenardaki boşluğa in aşağı dedim noldu ya dedi indim aşağı o da indi sonra kapattım kapısını az bekle dedim bindim bastim gittim
adam sigma ya doğru yoldasın usta
Estafurullah:)
Cevap
31Cevap
Hayır doğru değil.
Napsaydim? Arabamla alay ettiğin sonra da ona binecek kendini bıraktıracak kadar yüzsüz olduğun için teşekkür ederim mi deseydim
Faki ama gurusuz kız beğenmediğini bikez söylemiş sorna yolda giderken fikrin değiştimi diye sorup görüşünü almışsın kızda beğenmediğini tekrar söylemiş senin yaptığın yamlış. Eğer yolda giderken kız durduk yere şikayet ediyor olsaydı haklıydın en başından bünme derdin. Ama kız beğenmediğini söylüyor sen ısrarla çağrıp bindiriyorsun sonra da geri yolda indiriyorsun.
Türkçe de sorna diye bir şey yok okuyuş akışımı bozdun sonra diye bir şey var 😂😂😂
Ulan alay etti diyorum bune la keko arabası diye daha ne beğenmemesi beğenmemek başka alay etmek başka ben sana desem saçını beğenmedim bu normaldir ama saçın g. tüme benzemiş desem alay olur
Bşr de iyi Bir şeymiş gibi yazmızsın Yazıklar olsun sana ! Harbiden kekoymuşsun o kızın başına bir iş gelse kaybolsa hiç mi düşünemedin hiç mi aklın kesmedi !!! Hoşuna gitmediyse adam gibi delikanlı gibi normal bir insan gibi arabana hiç almazsın ! Kaypak gibi gevşek gibi karakter yoksunu gibi yol ortasında bırakmazsın !
Ulan canım gittiğimiz yer bi fakülteden öteki fakülte. Yer merkez. Gittiğim yol üstünden 15 20 dakikada bir servis geçiyor taksi geçiyor birakin şu ayakları
Asıl keko olan sensin hala bi umut yürüyecek kiz bulurum diye yorumlara avanak avanak şeyler yaziyon
çok iyi yapmışsın sanki analarının karnından son model mersedesle volvoyla doğuyorlar haketmiş iyi olmuş kıza
Tesekkur ederim. Arabam evladim benim icin. Dayanamadim
Sabahin 6 sinda kalkiuor gelmek icin okula bana dolmuş kartıyla hava atıyor
Kardeşim Allah , nice seneler kazasız belasız arabanı kullanmayı nasip etsin. her şey olur zamanla , para gelir gider araç yenisiyle değiştirilir vs. önemli olan araç işini görsün , sağlıkla kullan.
Oncelikle hayir dualariniz icin Allah razi olsun. Yenisiyle değişmem daha da eskisini alırım öyle Psikopatim ben djdjdjd
La nostalji arabadan ne anlar yamyamlar. Bence harika bir araç.
İyi yapmışsın canım benim
Eyvallah:)
Hak etmiş. İnsanların zevklerini kendi zevklerine göre karşılaştıramaz yani.
Yani klasik seviyorum ben nedir yani kendi arabası var mı acaba? Her sabah 1 saat dolmuş beklesin 10km yol için
Olduğu kadar güzeldik iyi yapmışsın boş ver
Arabam ondan bin kat guzel benimkinde lokal boya 1 değişen var onun her yeri boya fondoten xd
Eyvallah:)
Kanki takılma ya s. ktirsin gitsin afedersin kız mı yok piyasada
Alayı manyak bunların kardeşim boşverdim ya :)
bu araba efsana :)
87 - 86 dogan demek asklarin en buyugu demek :)
guzel gunlerde bin :)
Eyvallah usta:) değişirsem alacağım tek araba eski mercedesle w108 w115 w123 w140 w211 en yeni
Ay beğenmiyorsa baştan binmesin yani. Sende ayıp etmişsin hiç bindirme arabana madem böyle yapacaksın.
Ben ayıp etmedim o yüzsüz yüzsüz bindi arabama hala
😄😄
Yine de ayıp etmişsin bir kere almışsın sana düşen sağ salim gideceği yere bırakmaktı herkes kendine yakışanı yapar.
Ben kendime bunu yakistirdim usta umrumda değil. Ona yakışan da o kadar. taş. k geçip o arabaya binmesiydi
Ağzına sağlık ben olsam hiç oturtmam. Gitsin f30 cu ortamcı safkan keko bulsun kendine
Ben dedim tofaş ga on yargı yapmıştır fikri değişir. Ama değişmedi indirdim aşağı fjdjdjdjd
Ay sanki ona aldın arabayı biz araba bulamıyoz motorla gidip geliyoz işe kışın ortasında
@FotoModel bende de hem araba hem motor var 2 3 hafta da kuryelik yaptim 15 tatilinde geçen sene tam kar yağmur zamanı sudan pantolonum belimde durmuyor yürürken sap suo ediyor çizmeler şu dolu adam bana 3 4 dakika gecikmenin hesabını soruyor. Lanet bi iş...
@FotoModel seyhan 125t var kanka profilimde var
Bişey diyim mi ben hastayım bu arabalara bide rengine öldüm cokk guzell
Bu renk ne renk bende bilmiyorum kodunu mavi desem değil yeşil desem değil gri desem değil tuhaf renk. Ama güzel bir renk
Teşekkür ederim. Lanet bi arava normalde bu tofaslar ama benim araba orjinal kalmis 140 binde falan km si
Eski araba sevenler çok ya saygı duyabilirdi. Salla keko demesi kafi. Her böyle araba kullananın keko olcağı hatalı bi fikir
Çok iyi yapmışsın müstehak bu karı milletine
Eyvallah usta:)
İki de tokat atsaydın
Yok la okadar da degil ama alay ederken aklima gelmedi degil djdjdjdj
Çok iyi yapmışsın eline sağlık.
Zart da durunca kaza yapıyordum nerdeyse ama değdi xd kimse murat imla alay edemez! Bir kere satmaya niyetlendim akrabalarımdan birinde w123 230e vardı onu almak için takas edelim dedi km si düşük benimkinin ya arabayi goturdum dedim noterde imzayı atamadım basladim ağlamaya deli gibi seviyorum şu arabayi. Ilk görüşte aşk dedim ya bunu almak için 1979 taunus umu sattım
Taunusa ben bitiyorum ya
88 var hurdacı tanidikta az para toparlayayım alacam toplayacam 1.6gl si var Mükemmel bisey
Kesinlikle iyi yapmışsın. Gevşedin mi basite aliyolar
Terbiyesiz kadın
Şahin doğan gibi arabalardan iyi
İyi yapmışsın ömür boyu unutmaz 😂
GERÇEK BİR SİGMA DAVRANIŞI HLL DOSTUM
Eyvallah usta:)
Kötü bir şey dememişkine.
Bu arada araba çok iyi
Kötü bir şey dememiş mi? Alay etti resmen.
Teşekkür ederim.
Bir kere söylemiş sadece dillendirmemiş ki
2 kez dedi fikrin değişti mi dedim hayır dedi. Biraz dikkatli oku. Ayrıca ben sana kalkıp kardeşim yapma desem şaka mı olur şimdi bu? Biraz da böyle düşün veya çocuğuna kalkıp bu ne çirkin bisey lan böyle desem?
İkinciyi sen sormuşsun kasıtlı dillendirme değil yani, okumuştum zaten. Hasas olduğunu bilmeyebilir araba ile çocuk bir değil
Benim için bir. Tamponu çatladı diye 2 3 gün yemek yemedim üzüntüden
Ayrıca alay edip sonra o arabaya binecek kadar yüzsüz ise ben 2 kere sormuşum ne yani
Ama gerçekten keko arabası
Gereksiz olmuş. Araçta fena durmuyor.
Arabaya hiç almasan daha iyi olurmuş
Yanlış biri ile iletişim kurmuşsun
iyi yapmışsın
En başta bindirme yolda indirmen hoş olmamış
ayıp olmuş ama güldüm :D
Az bile yapmışsın camdan aşağı atacaktin
Araba diri duruyor kanka
İyi yapmışsın hadsize bak
Araba benden büyük be maşallah
Allahım ya😁
Aynen kardeşim en doğrusu
Ayip etmis
Doğru yapmışsın
Asıl cidden burada keko plan sensin a. mk rezillik
İyi etmişşin 👌
artık bulamazlar bu arabayi
Kanka araba değiştir
Bi geriz. kalı alay etti diye evladimdan mi vazgeçeyim?
İyi yapmışsın bence
İyi olmuş
İyi yapmişsın
İyi yapmışsın
Yanlış yapmışsın
Neyse ne sonuçta ben yaptım BEN! Ben ne istediysem onu yaptım!
Aynen sen haklısın
Evet ben haklıyım!
Aynen
Kız doğru söylemiş
Ne doğuymuş? Otobüs kartıyla mi hava atacakmış bana da alay ediyormus
Araba iyğmiş
Sal o kizi
O olaydan sonra bidaha konuşmadık zaten djdjdjdis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?